OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenheter från kundservicearbete och är van att leda olika typer av projekt? Då är det här jobbet för dig! Vi söker nu en Kundservice Specialist till BMW Northern Europe som vill vara med i deras förändringsresa och utveckla nya rutiner och arbetssätt.
Om rollen
Som Kundservice Specialist på BMW kommer du att arbeta i en dynamisk, global miljö – med ett starkt varumärke. För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du tidigare har arbetat med kundservice och har stor insikt i vad det arbetet innebär. Det är även ett stort plus om du tidigare har arbetat som projektledare och arbetat i större komplexa organisationer.
I den här rollen kommer du att vara med i en förändringsresa mot nya rutiner och arbetssätt och det är därmed av stor vikt att du har ett driv och kan skapa och se över processer för att nå målsättningarna med projektet.
I den här tjänsten kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter b.la. vara:
• Skapa och se över processer rörande kundservicearbetet
• Koordinera information och kunskap från olika avdelningar inom BMW
• Driva igenom förändringar och lyfta fram förbättringspotential med kundserviceprocessen
• Arbeta med informationsflöde – få informationen från avdelningarna att vara mer samlad
Vem du är
Du har arbetslivserfarenhet och god förståelse för kundservicearbetet och vad det innebär. Som person är du driven, social, engagerad och har en god förmåga i att koordinera och driva igenom projekt. För att lyckas i rollen är det även av stor vikt att du är kommunikativ och har en god vana i att kommunicera och underhålla flera parter samtidigt. Eftersom BMW är ett globalt företag och mycket av materialet är på engelska är det även av största vikt att du är flytande i engelska.
Du erbjuds
Du erbjuds ett konsultuppdrag på BMW Northern Europe fram till årsskiftet och med god chans till förnyelse. Detta är ett heltidsuppdrag och du kommer att arbeta från BMW:s huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta konsultchef Anna Carlsson på anna.carlsson@jurek.se.
Om BMW Group Northern Europe
BMW Group Northern Europe samordnar och stödjer verksamheten för de olika nordiska nationella försäljningsföretagen samt för auktoriserade BMW- och MINI-återförsäljare i de nordiska och baltiska länderna. I Norden har BMW-gruppen cirka 200 anställda och 160 auktoriserade återförsäljare och verkstäder. För mer information om BMW, besök hemsidan www.bmwgroup.com.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson
Rakel Jarl
Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson
Ulriikka Uittomäki
Berivan Mohammed
Malin Alexandersson
Thomas Eklöf
Rakel Jarl
070-972 13 52