Kundservice Specialist till BMW Financial Services

Kundservice Specialist till BMW Financial Services

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Kundservice Specialist till en av världens mest ledande tillverkare av bilar och motorcyklar – BMW Group. Alla som arbetar inom BMW Group är stolta över att kunna leverera bilar, finansiella tjänster och kundupplevelser med högsta kvalitet. Kunder över hela världen är stolta över att köra en BMW. Vill du också vara stolt? Dela din passion för kundservice!

I din roll som Kundservice Specialist kommer du att bistå det outsourcade kundtjänstteamet med specialistkunskap rörande finansfrågor. Du har löpande kontakt med servicepartner och supporterar kundservice på BMW Financial Services mot den svenska marknaden. Din roll är till stor del administrativ och du ska på ett serviceinriktat sätt lösa inkommande ärenden via telefon och e-post. Du kommer vara en del av ett nordiskt team på 6 kollegor och rapportera till Teamleader för kundservice.

Om rollen och dina ansvarsområden
• Ge förstklassig service till BMW:s kunder gällande finansfrågor
• Ha löpande kontakt med BMW:s outsourcade servicepartner
• Aktivt delta i projekt för att förbättra och förenkla rutiner och processer
• Regelbundet besöka servicepartner för att driva utveckling av samarbetet mot first-line support
• Stötta övriga kollegor i det dagliga arbetet

Om dig vi söker
• Minst gymnasieexamen inom ekonomi eller motsvarande
• 2-4 års erfarenhet av serviceinriktat arbete som kundservice eller back-office
• Goda kunskaper i både svenska och engelska
• Du är en van användare av MSOffice, har du även arbetat i Microsoft SEM och Coreview är detta meriterande

Du som söker tycker om att ta ansvar och har lätt för att förstå helheten. Du strävar ständigt efter att förbättra och strukturera ditt arbete och skapa en kundupplevelse utöver det vanliga. För att lyckas i din roll som Kundservice Specialist ser vi att du är en utåtriktad, positiv och en ansvarsfull teamplayer som trivs med både eget ansvar och att arbeta tillsammans med andra.

Om att jobba på BMW Financial Services
BMW Financial Services är en del av BMW Group som gör det enkelt för våra kunder att finansiera sin BMW. Vi delar deras passion för körglädje och fokuserar på att ge en trygghet och säkerhet genom hela resan. Det krävs ett drivande team med en kan-göra-attityd för att leverera bra service. Ett team som alltid är beredda att gå det extra leendet för att hitta lösningar som tillfredsställer våra kunders och företags behov. Ett team som vill lära sig mer för att utveckla sina förmågor. Så, om du tycker om en kultur av öppet utbyte och ömsesidigt förtroende samt vill ta på dig en fartfylld roll inom ett mycket motiverat team, då har vi rollen för dig.

Intresserad?
Tjänsten är placerad på BMW:s nordiska huvudkontor i Sollentuna/Silverdal. Lokalerna är moderna och innehåller lunchrestaurang samt tillgång till gym och dagliga träningspass. Detta är ett föräldravikariat hos BMW under ett års tid. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Letar du efter en spännande utmaning? Tag chansen och bli en del av BMW. Vi ser fram emot din ansökan som skickas in via www.jurek.se. För eventuella frågor vänligen kontakta ansvarig Rekryteringskonsult Victoria Tjernström, victoria.tjernstrom@jurek.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Sjöström
0709-721470
Susanna Filipsson

Rakel Jarl

Caroline Frödén
0766 33 14 44
Jenny Larsson

Ulriikka Uittomäki

Berivan Mohammed

Malin Alexandersson

Thomas Eklöf

Rakel Jarl
070-972 13 52

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jurek Rekrytering & Bemanning AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 januari 2023
  • Ansök senast: 8 januari 2023

Besöksadress

Biblioteksgatan 11, Stockholm
None

Postadress

Biblioteksgatan 11
Stockholm, 11146

Liknande jobb


25 november 2024

25 november 2024

CUSTOMER SERVICE ADMINISTRATOR

25 november 2024

25 november 2024