Kundservice- teknisk administratör

Kundservice- teknisk administratör

Arbetsbeskrivning

Företagspresentation

Ronneby Miljö & Teknik AB bildades 1999 och är ett kommunalt bolag som är helägt av Ronneby kommun. Vi hanterar el, värme, vatten, avlopp, renhållning, fiberoptiskt nät och bredband. För närvarande arbetar runt 120 personer i verksamheten. Omsättningen uppgår till omkring 300 miljoner kronor per år. Vi har som målsättning att kombinera miljöansvar med ekonomisk effektivitet. Genom att vi arbetar med en helhetssyn och använder oss av modern teknik skapar vi en renare miljö runt om i kommunen. Kundtjänst är ansiktet utåt gentemot våra kunder. Här finns den stora kunskapen om våra verksamheter och varje dag svarar vi på ett stort antal frågor från våra kunder. Vi hänvisar rätt när vägledning behövs, god service och kundfokus är ledstjärnor i det dagliga arbetet. Du hittar mer infor på www.ronneby.se/miljoteknik Ronneby Miljö & teknik är i ett utvecklings- och förbättringsarbete - Miljöteknik 2.0 där även Kundservice omfattas. Arbetet handlar b la om organisation, verksamhetsförbättringar/utveckling, kultur/värdegrund, styrning, processer, policys och arbetssätt.

Arbetsuppgifter och ansvarsområden

I jobbet Kundservice-teknisk administratör blir service med kvalité och nöjd kund ditt huvuduppdrag. Du kommer att få jobba i en bred roll innefattande kundkommunikation och kundservice med bl a fakturor, beställningar, avtal gällande elnät, fjärrvärme, vatten-avlopp avfall och fiber, men även utredningar och ärendehantering. Rollen består också i att proaktivt kommunicera våra tjänster och leveranser i kommunikationskanaler, jobba med teknisk administration, hantera elleverantörsbyten, anslutnings- och avtalstecknande samt förändringar av tjänster.

Din profil

Vi söker sig som har en fullföljd gymnasieutbildning med teknisk eller administrativ inriktning, innehar B-körkort, besitter arbetslivserfarenhet av kundservicearbete innefattande administrativt arbete med god datorvana inom MS Office, systemförståelse inom affärs- och ärendehantering. Vi förväntar oss mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Det är dessutom meriterande om du har branscherfarenhet av kundservice för verksamheter som elnät, fjärrvärme, vatten-avlopp, avfallshantering, fibertjänster samt besitter andra språkkunskaper.
Är värdeord som Kunden i Fokus, Respekt, Arbetsglädje, Ansvarstagande och Etik lika viktiga för dig som de är för Ronneby Miljö & Teknik- då är denna tjänst intressant för just dig.

Ansök redan idag!

Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag. Vi jobbar med ett löpande urval med en sista ansökningsdag 14/8.
Kom ihåg att motivera varför du är intresserad av tjänsten och varför just du är lämplig. Har du frågor går det bra att fr o m v. 31 kontakta Sarah Johansson 0737–098972 eller sarah.johansson@unikresurs.se hos Unik Resurs.

Unik Resurs

Välkommen till Unik Resurs!

Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång

Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.

Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.

Lycka till!

Kontaktpersoner på detta företaget

Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors

Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin

Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist

örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Unik Resurs i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 juli 2022
  • Ansök senast: 14 augusti 2022

Besöksadress

Skyttegatan 2 58230 Linköping
None

Postadress

Djurgårdsgatan 56
Linköping, 58229

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024