Kundservice till ekonomiavdelning på väletablerat företag!

Kundservice till ekonomiavdelning på väletablerat företag!

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vill du tillhöra en stor ekonomiavdelning på ett expansivt företag och bygga erfarenhet inom kundservice och ekonomi? Vår kund söker dig som finns tillgänglig from. 1 april och sex veckor framåt. För att trivas i rollen tror vi att du har ett intresse för ekonomi, är serviceinriktad och snabblärd.

Du kommer bli anställd som konsult hos KFX HR-partner och arbeta ute hos vår kund som har kontor i Mölndal. Tjänsten är på heltid måndag- fredag kl. 08-17.


Om oss
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Arbetsuppgifter
I rollen som kundservicemedarbetare hos vår kund kommer du vara en del av ett rutinerat team på 20 personer som består av kundtjänstmedarbetare, ekonomiassistenter och redovisningsekonomer. I rollen hanterar du inkommande ärenden via telefon och mail samt ser till att lösa kundens problem eller frågor. Du genomför kreditupplysningar, korrigerar kunduppgifter i företagets affärssystem och besvarar enklare ärenden via telefon. Arbetet sker i flertalet datorsystem och innebär en kombination av kundservice och administration.

Kvalifikationer
Vi söker dig som har ett intresse för ekonomi och erfarenhet av liknande arbete eller inom service/kundsupport. Meriterande om du är en god användare av Officepaketet samt har erfarenhet från att arbeta i olika ekonomi- och affärssystem.

Vi letar en person med ett stort engagemang och som vill förstå verksamheten och driva den framåt. Detta gör du givetvis med dina kollegor och tillsammans ser ni till att skapa en bra företagskultur med goda värderingar och en härlig arbetsmiljö.

För att passa den här tjänsten söker vi dig som är trygg i dig själv och har ett självständigt arbetssätt. Dessutom är du strukturerad i ditt sätt att arbeta och gärna har lätt för siffror. Då du kommer arbeta tight ihop med dina kollegor är det viktigt att du prioriterar ett gott samarbete högt. Vi söker dig som kan svenska flytande och känner dig trygg med det engelska språket.

Övrigt
Vi kan erbjuda dig en spännande utmaning i ett tillväxtbolag. Sysselsättningsgraden är på heltid och visstid med start så snart som möjligt tom 13 maj, med chanser till förlängning.

Tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.
Varmt välkommen med din ansökan redan idag då urval och intervjuer sker löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Teresa Åkemar
031-711 98 00
Lisa Nidén
031-711 98 00
Teresa Åkemar
031-711 98 00
Teresa Åkemar

Teresa Åkemar
031-7119800
Linn Mann

Anna Holmefeldt
031-711 98 00
Anna Holmefeldt

Elin Andersson
031-711 98 00
Anna Berggren
031-711 98 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KFX HR-partner Göteborg AB
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 mars 2022
  • Ansök senast: 7 april 2022

Besöksadress

Odinsgatan 6 , Göteborg
None

Postadress

Odinsgatan 6
Göteborg, 41103

Liknande jobb


25 november 2024