OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
I denna roll kommer du att arbeta med att hantera kundservice och administration på ett bolag beläget i Liljeholmen. Bolaget hanterar olika typer av speditionstyper och i rollen ingår mycket kontakter med åkare och chaufförer.
Du ska gilla att hantera flera olika typer av arbetsuppgifter och blir en viktig funktion för att stötta övriga bolag och kunder.
Har du erfarenhet från service och intresse eller bakgrund från logistik och åkeriservice så är det meriterande. Det viktigaste är att du har en positiv attityd och vill få saker att hända genom att vara proaktiv och hitta lösningar.
Ansök redan idag då denna roll ska tillsättas snabbt. Tjänsten är initialt på 6 månader men med goda möjligheter till förlängning.
Arbetstiderna kan variera över veckan och schemaläggs i samråd med chef.
Detta uppdrag på heltid är initialt ett konsultuppdrag via Cronwik Consulting där du får en fast månadslön, semesterdagar, tjänstepension enligt ITP och sjuk/olycksfall/livförsäkring samt friskvårdsbidrag på 400kr per månad. Cronwik grundades 2014 och omsatte 2018 ca 12 miljoner kronor och finns i Stockholm och Skåne. Läs mer på www.cronwik.se (http://www.cronwik.se)
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Karlsson
Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919