Kundservice till GS1 i Stockholm City

Kundservice till GS1 i Stockholm City

Arbetsbeskrivning

Har du ett intresse för kundrelationer och vill utvecklas inom kundservice? Vi rekryterar till GS1s kundtjänst i Stockholm city!

Är du en serviceperson ut i fingerspetsarna och ute efter nästa jobb inom kundtjänst? Vi rekryterar nu en ny medarbetare till GS1s kundservice, med kontor centralt i Stockholm city. Här kommer du få vara en del av ett härligt gäng i ett internationellt bolag som dagligen strävar efter att leverera ett förstklassigt engagemang och bemötande. Låter detta som ett jobb för dig? Varmt välkommen med din ansökan!

VAD KAN VI ERBJUDA DIG?

Förutom att att jobba i fräscha lokaler centralt i Stockholm kommer du också få ta del av många fina förmåner, såsom friskvårdsbidrag, 6 veckors semester och generös pensionsavsättning. Dessutom kommer du vara en del av ett engagerat och kompetent team som dagligen strävar efter att ha kul samtidigt som ni uppnår goda resultat i arbetet. 

Du kommer få vara med i resan att fortsätta utveckla hur GS1 jobbar med kundrelationer och som ständigt jobbar med att förbättra dokumentation, arbetssätt och teknik. Här får du också möjligheten att utvecklas i din yrkesroll - b la genom att närvara vid kundmöten och vara delaktig vid utbildningar. Jobbet är alltså perfekt för dig om har god vana av kundservice men nu är redo för nästa steg! 

DINA FRAMTIDA ARBETSUPPGIFTER

På GS1s kundtjänst kommer du vara en av flera medarbetare som ansvarar för att kunderna får svar på sina frågor på ett korrekt, snabbt och trevligt sätt. GS1 är ett globalt bolag som jobbar med artikelinformation och tracking av olika data, exempelvis genom streckkoder och kolli-ID, som är grundläggande i näringslivet för att följa och få information kring varor och produkter. GS1 jobbar mycket med dagligvaruhandeln men också inom transport, logistik, apotek och övrig detaljhandel.

Mer konkret kommer du i rollen: 

• ta emot och besvara ärenden - både över telefon och mail 
• svara på ekonomi- och fakturafrågor
• hantera beställningar, uppsägningar och överlåtelser av produkter och tjänster 
• vara delaktig i utbildningar samt kundmöten 
• samarbeta med och ge support till andra avdelningar

ROLLEN INNEBÄR OCKSÅ

GS1s kontor ligger centralt i Stockholm, ett stenkast från Stockholms centralstation. Detta är en visstidsanställning med start omgående tom 31 september 2021.

I rollen kommer du få löpande utbildning och utveckling för att hålla dig uppdaterad om GS1s produktsortiment - samma utbildningar som du själv på sikt också kommer vara delaktig i att hålla. Eftersom att GS1 har kunder över hela Sverige så kommer det till viss del att innebära resor. 

Arbetsklimatet präglas av lojalitet, empati och ett nära samarbete.

VEM ÄR DU?

Till rollen inom kundtjänst på GS1 söker vi dig som är nyfiken, positiv och gillar att samarbeta med andra för att uppnå goda resultat. Som person är du duktig på att skapa och underhålla relationer och har lätt att förklara och lösa problem för andra. 

Vidare tror vi att du:

• har jobbat med kundservice, gärna med fokus på tekniska ärenden
• är van att ha telefonen och datorn som främsta arbetsverktyg (och därigenom har koll på Office-paketet) 
• drivs av kundrelationer och håller gärna i presentationer och utbildningar för andra
• har flytande kunskap i svenska och engelska (talar du något ytterligare språk är det ett stort plus!)

 

Det är också ett stort plus om du har: 

• har ett stort teknikintresse vid sidan om 
• har jobbat inom dagligvaruhandeln och har koll på att jobba med artikelinformation
• har jobbat i Microsoft Dynamics eller andra CRM-system

Som person är du nyfiken, positiv och trivs med samarbete. Du är duktig på att skapa och underhålla goda relationer, har tydligt kundfokus och lätt för att förklara för andra. En positiv inställning är a och o samt mottot laget före jaget. Du är lösningsorienterad och när det behövs har du även ett stort tålamod. Då verksamheten har en stor produktportfölj är det viktigt att kunna förstå och analysera frågor och skapa kundnytta.

 

 

INTRESSERAD?
I den här rekryteringen är det vi på TNG som sköter hela rekryteringsprocessen på ett fördomsfritt och kompetensbaserat sätt. Du söker enkelt via vårt ansökningsformulär med ditt CV eller LinkedIn-profil, och alltid utan personligt brev. Istället kan du kort i ansökningsformuläret motivera varför du söker jobbet. Du kan sedan följa din ansökan i realtid via hemsidan. Tänk också på att söka jobbet snarast om du är intresserad! Urvalet sker löpande och tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdatum. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare. Notera dock att vi inte kan ta emot några ansökningar via email. Vi hörs snart igen!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Scheef
08-410 690 50
Sinisa Strbac

Jonas Olsson
08-410 639 22
Jennie Mannesten
08-21 92 05
Dana Jennerström
08-410 639 23
Dana Jennerström

Marcus Eriksson

Maria Tedsjö
0709-76 48 95
Malin Löwdahl
08-410 639 29
Pär Johansson
070-350 03 07

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TNG Group AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 maj 2020
  • Ansök senast: 26 juni 2020

Besöksadress

Korsgatan 3, Göteborg
None

Postadress

Västra Järnvägsgatan 15
Stockholm, 10132

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024