Kundservice till Sunrise Medical

Kundservice till Sunrise Medical

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Sunrise Medical AB.

Om företaget:

Sunrise Medical AB är idag ett av världens mest välkända företag vad gäller design, tillverkning och distribution av mobilitetsprodukter. Företaget arbetar specialiserat med produkter som manuella rullstolar, elrullstolar, rollatorer, scooters samt dynor och ryggar för bästa sittande och positionering. På kontoret i Sverige arbetar åtta medarbetare, därtill finns det fyra anställa som är positionerade runt om i landet.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundservice arbetar du huvudsakligen med ordermottagning och registrering i system där beställningar kommer in via telefon och mejl. Därtill agerar du support och besvarar kunders frågor som exempelvis kan handla om produktsortimentet, beställningar eller leveranser. Vidare ansvarar du för att uppdatera kunderna via mejl och telefon kring leveranser samt skicka ut leveransbesked vid eventuella förseningar.

• Hantera inkommande frågor och ärende via telefon och mejl
• Support kring företagets produkter
• Ordermottagning och registrering i system

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Tekniskt intresse
• Grundläggande kunskaper inom Officepaketet
• Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i såväl tal som skrift
• Arbetslivserfarenhet av kundkontakt, kundservice/kundsupport är meriterande

För att trivas i rollen är du en målinriktad person när det kommer till att slutföra dina arbetsuppgifter. Du värdesätter öppen och direkt kommunikation med dina kollegor och trivs med att samarbeta och hjälpas åt för att uppnå det gemensamma målet. Dessutom är du duktig på att skapa och upprätthålla en välstrukturerad arbetsplan, vilket säkerställer att du kan utföra dina uppgifter noggrant och inom de angivna tidsramarna. Att kunna prioritera uppgifter och hantera flera uppgifter samtidigt ger dig energi, och du är noggrann när det gäller att hantera och se till detaljer.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Göteborg
Lön: Enligt Överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 oktober 2023
  • Ansök senast: 14 november 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024