Kundservice till Telia

Kundservice till Telia

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget samt överrekrytering till Telia på sikt.

Uppdragstiden blir en ömsesidig testperiod där du som konsult har samma trygghet som en anställd. För dig som är ny på arbetsmarknaden är konsultuppdrag ett bra sätt att testa olika uppdrag, knyta kontakter och bygga upp ett konkurrenskraftigt cv.

Läs gärna mer om hur det är att arbeta som konsult på Telia här: här

Om företaget:

Telia Company verkar inom IT- och telekombranschen. De hjälper företag och privatpersoner att kommunicera på ett enkelt, effektivt och miljövänligt sätt. Deras ambition är att vara ledande på alla sina marknader. De verkar internationellt och erbjuder en professionell och föränderlig miljö. Telia Company söker nu medarbetare till sitt kontor i centrala Luleå, där du blir en del av ett team med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I rollen som kundservicemedarbetare ansvarar du för den första kontakten med Telias privatkunder. Du tar emot inkommande samtal och hjälper kunder med frågor av teknisk karaktär, främst inom bredband, TV och mobiltelefoni. Du tillhör ett stort team som tillsammans arbetar för att upprätthålla hög kvalitet gentemot kunderna. Din roll innefattar att supportera och besvara kundernas frågor. Därtill utför du behovsanalyser och informerar kunderna om Telias tjänsteutbud för att leverera den bästa lösningen utefter deras behov. Därmed blir merförsäljning en naturlig del av samtalet, där målet är att uppnå en god service och hög kundnöjdhet. Du arbetar mot uppsatta mål och har möjlighet att påverka din lön genom ett bonussystem.

Vid start erbjuds du en gedigen utbildning där du får alla verktyg för att bli trygg i din roll som kundtjänstmedarbetare. Vidare har du kontinuerlig dialog med din närmsta chef för att få stöttning i ditt dagliga arbete och för att kunna ta nästa steg i din utveckling.

Vanligt förekommande arbetsuppgifter:
• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Merförsäljning genom att se över tjänsteutbud och hitta lösningar som passar kundernas behov

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasieutbildning
• Mycket god känsla för service
• Goda kunskaper i tal och skrift på svenska och engelska 
• Goda tekniska kunskaper är meriterande
• Erfarenhet inom kundservice är meriterande 

För att trivas i rollen som kundtjänstmedarbetare på Telia bör du ha en god känsla för service och motiveras av att leverera lösningar efter kunders behov. Vidare har du en god kommunikativ förmåga och är lyhörd samt empatisk i ditt bemötande. Rollen kräver att du tar eget ansvar för att driva ditt arbete framåt. Du bör även trivas med ett varierat arbetstempo samt att arbeta mot uppsatta mål. Har du dessutom ett tekniskt intresse är du rätt för den här rollen!

Övrig information:

Start:  7 november
Plats:  Luleå
Lön: Fast + bonus
Övrigt: I denna process begär vi ut utdrag ur belastningsregister och genomför en kreditupplysning innan anställning

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här: http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/ 

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. 

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! 

Sökord: kundtjänst, kundservice, kundservicemedarbetare, kundrådgivare, kundsupport, kundbemötande, support, supportmedarbetare, servicedesk, service, servicepersonal, teknik, teknisk support, IT, system, helpdesk, merförsäljning, försäljning, rådgivning, rådgivare, techsupport, tech, heltid, Norrbotten, Luleå

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 12 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Rörlig ackords- eller provisionslön
  • Publicerat: 21 oktober 2022
  • Ansök senast: 28 oktober 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024