OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Åt vår kund söker vi en erfaren supportkonsult till avdelningen kundservice andra linje.
Avdelningen ansvarar för att ge stöd till kundservice första linje, butiker och annan kundnära personal vid akuta händelser.
De hanterar även kundkontakt på sociala medier, utreder ärenden av tyngre karaktär, hanterar remisser internt och externt samt ansvarar för alla överklaganden kopplade till biljettkontroll.
Behovet av en konsult beror främst på oförutsedd personalomsättning som inte
hade kunnat förutspås.
Omfattning:
Tjänsten är på 100% och har en schemalagd arbetstid måndag till fredag,
Helgarbete kan förekomma.
Uppdraget startar den 26 april 2023 och pågår i 7 månader med chans till
förlängning
Vem söker vi?
Du har
– Erfarenhet av support/serviceroll där svårare ärenden hanteras
– Utbildning inom kommunikation, humaniora eller samhällsvetenskap, eller
motsvarande erfarenhet
– God datorvana och lätt för att ta till sig ny information
– Du är lätt att samarbeta med och kan skapa nya kontakter både internt och externt
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Lindgren, 0703543040, Emma Lagerbielke, 0708 55 54 79,
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
0703543040
Maria LIndgren
Maria Lindgren
0703543040
Maria Lindgren, Recruiter
0703-543040
Maria Lindgren, recruiter
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren
maria.lindgren@se.teleperformance.com
Jessica Rundgren
Maria Lindgren, maria.lindgren@se.teleperformance.com
Maria Lindgren, Rekryterare
+46 703 54 30 40