Kundservice/Administratör till Region Halland i Varberg!

Arbetsbeskrivning

Vi söker dig som vill arbeta som kundservicemedarbetare!

Kundservice i Varberg arbetar i huvudsak med att hjälpa användare i olika frågor. Bland annat gällande frågor kring tjänstelegitimationen, passage, nycklar, mm, där de stödjer de interna användarna i det dagliga arbetet.



Arbetsuppgifter:

Arbetet utförs i direktkontakt med kund, både per telefon och via besök, samt via ärendehanteringssystemet. Du kommer att arbeta i olika system och med dator som ditt främsta verktyg. En stor del av tjänsten innebär service och support, och att hänvisa användare till rätt instans om du inte löser utmaningen själv. En del ärenden ställer höga krav på informationssäkerhet.

Sammanfattat kommer du att:

* Administrera
* Bemanna telefonsupporten
* Ta emot besökare
* Sitta med webbsupport



Profil:

Du kommer att ingå i en avdelning där arbetsglädje, kunskap och ett gott bemötande står i centrum. Du ska därför med fördel vara social och trivas både med att arbeta självgående och tillsammans med andra. Vi söker en person som har god administrativ och pedagogisk förmåga. Rutiner och riktlinjer är viktiga att de följs, därför behöver du kunna ta och följa instruktioner. Du som söker bör ha känsla för konsekvenser av handlingar, lyhördhet för kundens behov samt ha en bra telefonröst. Intresse inom telefoni- och teknikfrågor är ett plus.

Vid urvalet kommer vikten att läggas på personlig lämplighet och förmåga att fungera i grupp.

Formella krav:

* Gymnasieexamen eller högre utbildningsnivå
* Mycket god kunskap i svenska i både tal och skrift
* Intresse och erfarenhet av datorer och arbete i olika system
* Körkort B

Anställningsperioden är till en början 3 månader med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av Maxkompetens men arbeta ute hos vår kund.

Arbetstiderna är vardagar 7:00-16:00.
Omfattning: heltid.

Vi kommer löpande hålla intervjuer och tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdag.



Om oss

Maxkompetens är ett av Sveriges ledande rekrytering och bemanningsbolag sedan 2003 och vi finns på 6 orter i Sverige. Varje år tillsätter vi över 1200 jobb och har 500 anställda. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Inköp & Logistik, Industri.

Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans.

Kontaktpersoner på detta företaget

Li Lövebrant
08-120 753 03
Emma Linde
073-4368109
Kristina Lindberg

Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg

Kristina Lindberg
076-6187940
Madeleine Göransson
0733205636
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Adlerstam
0734-368169
Magdalena Josefsson
0734-368111

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Maxkompetens
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 februari 2020
  • Ansök senast: 16 mars 2020

Besöksadress

Herkulesgatan 12, Stockholm
None

Postadress

Herkulesgatan 12
Stockholm, 11152

Liknande jobb


Extrajobb som receptionist

Extrajobb som receptionist

23 december 2024

23 december 2024

Receptionisttjänst på heltid

Receptionisttjänst på heltid

22 december 2024