Kundserviceadministratör till Smiling Faces

Kundserviceadministratör till Smiling Faces

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta på en av Sveriges bästa arbetsplatser? Är du en serviceorienterad person som vill bidra till en hög kundnöjdhet? Uppskattar du teamwork? Då kan detta vara tjänsten för dig! Nu finns möjligheten att arbeta som Kundserviceadministratör på Smiling Faces!

OM FÖRETAGET

Smiling Faces samarbetar med företag som förstår att medarbetarna är deras viktigaste resurs. Vi vill att man ska se Smiling Faces som en investering – inte bara i fikapausen, utan i hela företagets välmående. Vi förstår hur viktigt det är med möjlighet till paus, återhämtning och trivsel för att medarbetare ska kunna prestera. Smiling Faces erbjudande innehåller kaffe och kaffemaskiner, fruktabonnemang samt drycker och fika för att tillgängliggöra pausen i jobbet. Smiling Faces sitter i moderna lokaler centralt i Stockholm och anammar, självklart, pauskonceptet själva!

OM TJÄNSTEN

Nu söker Workz en Kundserviceadministratör till Smiling Faces välkomnande kontor i Stockholm! Idag består kundserviceteamet av en härlig medarbetare, som ansvarar för inkommande samtal från telefonväxeln samt inkommande mejl. Tillsammans kommer ni arbeta tätt och ansvarar gemensamt för att leverera en kundservice i världsklass! Som kundserviceadministratör på Smiling Faces har du en viktig roll som företagets välkomnade röst där du bland annat kommer hjälpa kunder med frågor rörande beställningar, felanmälningar samt leveransfrågor. Teamet ansvarar även för att ringa ut till kunder inför månadsservice, temadagar och semestrar samt att se över att ordersystemet är uppdaterat med korrekt information. Som Kundserviceadministratör, eller Paus Koordinator, har du daglig kontakt med alla delar av verksamheten och samarbetar nära de andra avdelningarna och Paus-kollegorna!

VEM ÄR DU?

För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har en stor passion för kundupplevelsen och trivs med att hjälpa kunder via telefon. Du är en glädjespridare med en positiv inställning som trivs med att arbeta i team men även självständigt. Vi ser att du är pålitlig, flexibel och ansvarstagande som person och besitter en god kommunikativ förmåga, både digitalt som muntligt. Då rollen innebär mycket samarbete är du en lagspelare som ser värdet i att samarbeta. Vidare har du enkelt för att prioritera och fatta sunda beslut vid behov och har ett strukturerat och noggrant arbetssätt.

Tidigare arbetslivserfarenhet inom ett servicerelaterat yrke är meriterande men inte ett krav.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en avslutad gymnasieutbildning
• Talar och skriver obehindrat på svenska, samt har goda kunskaper i engelska språket



PRAKTISK INFORMATION

Start: Vecka 2, 2023
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
Placering: Centrala Stockholm
Arbetstider: Måndag - fredag kl. 08:00 - 17:00

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sida fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad konsultchef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mejl direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 januari 2023
  • Ansök senast: 30 januari 2023

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024