OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Välkommen till Parkando, ett modernt parkeringsföretag beläget mitt i Stockholm. Vi kan parkering och vårt mål är att genom digitaliserade processer och en användarvänliga app skapa en smidigare upplevelse både för dig som parkerar och dig som äger eller förvaltar en parkering. Vi gör din vardag enklare, så att du har tid att fokusera på annat.
Vår målsättning är att ge ett ökat värde på våra företagskunders parkeringsytor genom högre beläggning, utökade tjänster som elbils-pooler, laddstationer, varuleveranser direkt till bilen. På så vis höjer vi värdet på parkeringsytan!
Vi söker nu efter en service-minded person som vill växa och utvecklas i ett litet bolag där man kan få mycket ansvar och ha möjlighet att bidra till alla företagets processer. Du kommer att jobba som Kundserviceagent med fokus på att utveckla och förbättra våra tjänster och kundupplevelser gentemot våra B2B-kunder.
Vi växer fort och välkomnar nya B2B-kunder till vår Parkandofamilj varje månad. För att möta nya och befintliga kunder på ett bra sätt är vi nu ute efter att stärka upp vårt Kundserviceteam med en dedikerad resurs för B2B-kunder. Du kommer att tillsammans med din ledare och övriga team få vara med under uppbyggnaden och utvecklingen av den nya tjänsten. Parkando vill ständigt utvecklas och samtidigt leverera den bästa servicen till våra kunder. Där kommer du spela en viktig roll i arbetet mot att utveckla processer och skapa en högklassig service.
Du erbjuds;
En arbetsplats med utvecklingsfokus där du uppmuntras att bidra med dina tankar och idéer
Ett arbete som ger dig mycket ansvar och frihet att själv utveckla dina arbetsuppgifter
En kultur som kännetecknas av laganda med kollegor som gärna hjälps åt för att nå gemensamma mål
Rollen innebär kontakt med kunder framför allt via mail och telefon. Du måste därför vara trygg i din kommunikation i såväl tal som skrift. Uppdraget innebär också koordinering och samordning med andra avdelningar, vilket medför nära samarbete med både kollegor och andra intressenter.
Vidare kommer du exempelvis arbeta med;
Initiera och driva projekt för att utveckla och förbättra kundservicefunktionen och digitalisera den ytterligare
Stötta olika typer av interna projekt och bidra med ett tydligt kundfrontsperspektiv.
Utöva generell kundvård för att höja både nöjdhet och engagemang bland våra största kunder.
Administrativa uppgifter, till exempel skicka avtal, hantera kundärenden, fakturafrågor etc.
Vi ser gärna att du;
Har några års erfarenheter från en kundserviceroll där du jobbat både med mail och telefon
Har en avslutad gymnasieutbildning
Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift, detta då båda språk används i rollen
Har intresse för data och hur den kan användas i förbättringsarbete
B-körkort
Som person är du;
Serviceinriktad
Problemlösande
Självgående
Ansvarstagande
Vi ser fram emot din ansökan!