Kundserviceagent 2nd line

Kundserviceagent 2nd line

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 75 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg ligger Campus Jollyroom, här finns ett stort nybyggt kontor, flera moderna lager, showroom för våra kunder samt gym och restaurang för våra medarbetare. Vi har även en fysisk butik i Stockholm, Kungens Kurva. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 500 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

2nd line agent
Vi söker dig som är riktigt vass på service och snabbt kan identifiera lösningar och utvecklingsmöjligheter för att vi skall kunna leverera bästa möjliga service till våra kunder. Som 2nd line agent stöttar du upp 1st line agenter och fungerar som support för dem i kundärenden, system och rutiner.

Rollen som Kundserviceagent 2nd line passar för dig som har erfarenhet av att jobba i en kundservice och vill ta nästa steg i karriären. Teamet på 2nd line är i grunden Kundserviceagenter som har tilldelats ett extra ansvar i sin roll som support.

Arbetsuppgifter:
- Agerar daglig support till 1st line agenter
- Håller i interna utbildningar och introduktioner
- Uppdaterar och översätter dokumentation och manualer
- Driver och deltar i projekt för att utveckla kundserviceavdelningen
- Utvecklar och förbättrar samarbeten med andra avdelningar

Vem är du?
- Du har 1–2 års erfarenhet av att arbeta i kundservice
- Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska
- Du är självständig i arbetet och har lätt för att fatta beslut
- Du är prestigelös och ser alltid till verksamhetens bästa
- Du har stor systemvana och är mästare på Excel

Meriterande:
- Om du har erfarenhet av att arbeta med SAP och Freshdesk
- Flytande danska, norska eller finska är meriterande

Fördelar med att jobba hos oss:
- Vara en del av en spännande och expansiv framtidsbransch
- Bli en del av ett mycket härligt och kompentent team!
- Stora karriärmöjligheter, vi har under 2022 tillsatt mer än 50 procent av alla tjänster internt
- Stora möjligheter att påverka affären, komma med egna initiativ och ta stort ansvar
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city
- Splitternya fräscha lokaler och kontor med bland annat eget gym och på sikt restaurang. Campus Jollyroom i Sörred har växt fram under två års tid och är Nordens största E-handelsanläggning.

Upplägg och praktisk information:
- Start: Omgående
- Omfattning: Heltid, 40 h/vecka (6 månaders provanställning)
- Placering: Göteborg, Torslanda, Sörredsvägen 111
- Kontakt & frågor: Annett Hanna, frågor via epost; annett.hanna@jollyroom.se

Blev du ännu mer nyfiken på Jollyroom? Glöm inte att följa oss på LinkedIn! Nedan finner du ett axplock av våra senaste nyheter:

Vi kom upp i två miljarder i omsättning -> https://www.market.se/affarsnyheter/forsaljning/vd-ns-besked-efter-att-jollyroom-betat-av-ytterligare-en-miljard-vill-expandera-till-fler-lander/

Vi har byggt ett nytt JollyCampus i Göteborg -> https://www.helahisingen.se/jollyrooms-vd-bygger-campus-och-ar-inte-radd-for-amazon-vi-kan-ge-dem-en-match/

Vi vann svenska SEO-priset i kategorin Barn & Leksaker för tredje året i rad! -> https://svenskaseopriset.se/#winners

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi tester, referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen, var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantör.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 maj 2023
  • Ansök senast: 31 maj 2023

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024