Kundserviceagent extra till Jollyroom i Göteborg

Kundserviceagent extra till Jollyroom i Göteborg

Arbetsbeskrivning

Jollyroom etablerades år 2010 och är Nordens ledande barn- och babybutik på nätet. Vi befinner oss i stark tillväxt och är ett av de snabbaste växande bolagen inom e-handeln i Europa. Vi servar idag fler än 2 000 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 65 000 kvm stora lager, med över 35 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik, snabba leveranser och kunnig kundservice är våra grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. I Göteborg har vi kontor, flera lager samt ett showroom för våra kunder. Vår personalstyrka växer löpande och utgör i dagsläget 450 fantastiska medarbetare, 300 medarbetare arbetar på heltid och resterande på behovsbasis. Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Efter att ha vunnit nr. 1 positionen på den Nordiska marknaden har vi nu påbörjat expansionen in i Europa. På sikt skall Jollyroom bli den ledande aktören inom barn- och baby på nätet i Europa. Vi skall ge europeiska konsumenter den bästa upplevelsen. Vi är med i matchen för att vinna.

Framtiden är e-handel och det märks här på Jollyroom. Vi är den största aktören i Norden inom vår bransch och vi växer. För att stötta upp den ordinarie styrkan på 15 svensktalande kundserviceagenter söker vi nu dig som vill ha ett lärorikt och spännande extrajobb. Vi vill att du ska kunna jobba minst 8 h per vecka och ha en annan huvudsaklig syssla så som studier, annat extrajobb eller deltidsföräldraledighet.

Som kundserviceagent på Jollyroom utför du följande arbetsuppgifter:
- Hjälpa kunder via telefon, email, chatt och sociala medier
- Hantera reklamationer
- Ha viss leverantörskontakt

Vi tror att du har följande profil:
- Högpresterande person som kan balansera exempelvis studier och jobb
- Lösningsorienterad som ser möjligheter i kundernas ärende
- Ett driv att utvecklas och få mer arbetslivserfarenhet

Det är ett krav att ha tidigare erfarenhet av kundservice från exempelvis reception, butik eller liknande. Har du erfarenhet av callcenter eller kundservice på ett e-handelsföretag är det mycket meriterande.

Fördelar med att jobba på Jollyroom
- Du får värdefull kunskap av att jobba i den mest spännande och snabbast växande branschen just nu – e-handel
- Vill du utvecklas inom bolaget finns goda möjligheter till det internt (både inom och utanför kundserviceavdelningen)
- Vi är grymma på att fira framgångar (vilket händer ofta) och vi har fredagsfika varje vecka för alla Jollyroomare. Se exempel nedan:

Vi erbjuder dig
- Ungdomlig och pulserande miljö
- Spännande bransch
- Kollektivavtal för alla anställda
- Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och kontakt
- Start: Omgående
- Omfattning: Baseras på behovet i verksamheten. I dagsläget ser vi ett behov på 1-3 dagar i veckan (ange i ansökan hur mycket du kan jobba i genomsnitt per vecka)
- Placering: Hisings Kärra, Göteborg. Företaget kommer att flytta till Sörred, Torslanda efter sommaren.
- Arbetstider: Måndag till fredag, kl. 8:00-17:00 samt söndag kl. 8:00-17:00
- Kontakt: Therese Wassén HR avd. via therese.wassen@jollyroom.se

Vi ser fram mot din ansökan!

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning, tester och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Jollyroom
  • 2 platser
  • 3 - 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 april 2020
  • Ansök senast: 10 april 2020

Liknande jobb


26 november 2024