Kundserviceagent med inriktning på IT

Kundserviceagent med inriktning på IT

Arbetsbeskrivning

Drivs du av nya utmaningar och problemlösning? Vill du hjälpa våra kunder att bli mer konkurrenskraftiga genom att leverera rätt telekom och IT-lösning?
I så fall är du välkommen till Team8, ett företag präglat av affärsutveckling och entreprenörskap.
Arbetsuppgifter
Hantera kundtjänstärenden via mail och telefon
Hjälpa kunder med orderläggning
Abonnemangshantering (öppna, stänga, ändra)
Teknisk kundsupport

Krav
Behärskar svenska och engelska flytande i tal och skrift
Minst 1 års erfarenhet av IT support

Vi erbjuder rätt person
En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
Att bli en del av vårt varumärke – Team8
En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
Att få arbeta tillsammans med professionella kollegor, partners, tillverkare, operatörer och branscher
Ett arbete hos en arbetsgivare där vi utvecklas framåt och tar hand om varandra.

Arbetstid är vardagar kl 08-17, lön enl. överenskommelse.
Ansökan
Vid frågor om denna tjänst är du välkommen att kontakta Benny Fjällner på 08-509 000 02.
Din ansökan med CV och personligt brev vill vi ha så snart som möjligt till rekrytering@team8.se. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat har hittats.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Team8 Nacka
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 oktober 2023
  • Ansök senast: 31 december 2023

Postadress

Hesselmans Torg 5
Nacka, 13154

Liknande jobb


Teknisk Support

Teknisk Support

27 december 2024

24 december 2024

23 december 2024

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

IT-supporttekniker till myndighet i Stockholm

23 december 2024