Arbetsbeskrivning
Om oss:
Parkando är ett modernt parkeringsföretag beläget mitt i Stockholm. Vår vision är att skapa världens bästa parkeringsupplevelse. Både för våra användare, men också genom att bidra med digitala och hållbara lösningar för våra kunder – fastighetsbolagen. Vi strävar efter att erbjuda en förstklassig kundupplevelse och vi letar nu efter en passionerad kundserviceagent som brinner för goda kundrelationer.
Arbetsuppgifter:
Som kundserviceagent kommer du att:
Hantera inkommande ärenden från kunder via telefon, e-post och chatt.
Ge professionell och vänlig service för att lösa kundernas frågor och problem.
Registrera och följa upp kundärenden i vårt system.
Arbeta proaktivt för att förbättra kundupplevelsen.
Samarbeta med andra avdelningar för att säkerställa en hög servicenivå.
Vi söker dig som:
Har erfarenhet av kundservice, gärna inom parkerings- eller fastighetsbranschen.
Är kommunikativ och har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Har en positiv inställning och en förmåga att hantera stressiga situationer.
Är lösningsorienterad och har ett genuint intresse för att hjälpa andra.
Har god datorvana och kan snabbt lära dig nya system.
Vi erbjuder:
En dynamisk arbetsmiljö med stor möjlighet att påverka.
En kultur som kännetecknas av laganda med kollegor som gärna hjälps åt för att nå gemensamma mål.
En arbetsplats på lokaler centralt på Östermalm i Stockholm.
Ansökan: Om du är redo att ta nästa steg i din karriär, skicka din ansökan och CV till rekrytering@parkando.se senast 2024-11-20. Vi tar emot ansökningar löpande, så skicka in redan idag. Vi ser fram emot att höra från dig!