OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker nu en Kundserviceagent till vår kund inom affärsinformation! I rollen är du med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för kunder och dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att supportera kunder i diverse system, hantera faktura- och avtalsfrågor samt användarfrågor kring tjänster. För den som vill lite extra än det som ryms inom de ordinarie arbetsuppgifterna finns det möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Om oss
JobBusters är ett auktoriserat personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi är inriktade mot tjänstemän och sätter stort värde i att hitta rätt person till rätt position. Genom att vara flexibla, tillgängliga och närvarande i relation till kund, konsult och kandidat, har vi som målsättning att hitta våra kunders drömkandidat och våra kandidaters drömjobb.
Kvalifikationer
- Erfarenhet av att arbeta med kundservice på ett medelstort eller stort bolag.
- Arbetat med telefonen som främsta verktyg.
- Arbetat i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem eller back-office system.
- Besitter god datorvana samt har ett intresse för teknik.
- Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift.
- Erfarenhet av att arbetat med support inom bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik är meriterande men inte ett krav.
- Kunskap om kredit och bokslut är meriterande men inte ett krav.
- Erfarenhet av incidenthantering baserat på ITIL är meriterande men inte ett krav.
- Erfarenhet av LEAN eller CI är meriterande men inte ett krav.
- Kunskaper i norska, danska, finska eller tyska är meriterande men inte ett krav.
Personliga egenskaper
För att trivas i rollen som Kundserviceagent är du en person som brinner för service och drivs av utmaningar och av att ta eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vidare har du hög integritet, professionell inställning samt arbetar på ett noggrant sätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du också en sann lagspelare som är mån om kollegor och arbetsmiljö.
Lön
Lön enligt överenskommelse.
Tillträde och ansökan
Uppdraget är heltid (100%) med kontorstider. Vår kund önskar start 2022-02-14 och uppdraget förväntas löpa till 2022-12-31 med chans till överrekrytering till vår kund. Du kommer till en början vara anställd av JobBusters som konsult hos vår kund. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Sökord: kundservice, customer service, kundservicemedarbetare, kundserviceagent, service, kundtjänst.