Kundserviceagent till Coop.se

Kundserviceagent till Coop.se

Arbetsbeskrivning

Drivs du av att ge exceptionell service, vill utveckla din kompetens inom kundbemötande och vill vara med på en spännande resa med en av Sveriges största livsmedelskedjor? Då är kundservicerollen på Coop.se något för dig!

Arbetsbeskrivning
Som en del av kundserviceteamet på Coop.se arbetar du i en inspirerande och inkluderande atmosfär. I rollen som kundservicemedarbetare ger du särklassig service via telefon, mail och chatt för att hjälpa Coops kunder som har handlat eller vill handla online. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär främst att besvara inkommande samtal från kunder som kan ha frågor om företagets produkter och erbjudanden. Du kommer att hantera reklamationer, ordrar, leverans, kundkortsförändringar. Du blir en del av ett team där det är härlig stämning samtidigt som professionalism genomsyrar hela organisationen.

Bakgrund
Vi söker dig som är kundorienterad, utåtriktad och pedagogisk samt förstår betydelsen av din del av affärskedjan. Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar och trivs i en miljö där det händer mycket. Vidare har du en god förmåga att kommunicera på ett förtroendegivande sätt och är bekväm med/har vana av att arbeta med telefonen som redskap. För att bli framgångsrik hos Coop.se är god service en självklarhet för dig. Du har en hög arbetsmoral, har ett flexibelt förhållningssätt och kan naturligt skifta fokus mellan olika arbetsuppgifter. Vidare trivs du med att jobba i team men tar samtidigt eget ansvar för att driva dina egna ärenden och för att uppnå företagets mål.

Vi söker dig som Har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundbemötande och/eller har ett intresse för service
Är en positiv lagspelare och som har lätt för att komma in i en arbetsgrupp och bidrar till god stämning
Är en förebild för dina kollegor genom ditt positiva mindset och förmåga att vara lösningsorienterad
Är serviceinriktad, driven och social
Har god system-/datorvana
Uttrycker dig obehindrat i tal och skrift på både svenska och engelska
Har du ett intresse för matlagning är detta ett plus
Stor vikt läggs vid dina personliga egenskaper!

Om Coop
Coop är en av Sveriges största livsmedelskedjor. De har cirka 800 butiker från Katterjåkk i norr till Smygehamn i söder och en näthandel där man kan storhandla utan att det kostar mer. Coop är det gröna varumärket i branschen och flerfaldigt prisade för deras hållbarhetsprofil. Deras löfte till kunden är att leverera prisvärd, hållbar matglädje och Coops vision är att vara den goda kraften i mat-Sverige. De är ett kooperativ vilket betyder att de ägs av deras 3,7 miljoner medlemmar. 

Övrig information
Arbetsplatsen är belägen i Kungens Kurva. Arbetstiderna är förlagda vardagar 8-17. Denna rekryteringsprocess är inom ramen för Baronas bemanningsverksamhet. Fast lön samt tillkommande förmåner ingår via kollektivavtal. Tjänsten är på heltid och tillträds omgående.

Intervjuer hålls löpande och med tanke på omgående tillsättning kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta linn.stahl@barona.se eller sofie.eriksson@barona.se. Vi tar ej emot ansökningar via mail, utan du måste ansökan via vårt rekryteringssystem. 

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Barona
  • 3 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2021
  • Ansök senast: 15 oktober 2021

Liknande jobb


26 november 2024