OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Har du erfarenhet av att arbeta med service och kundkontakt? Trivs du att jobba i team och att lösa problem? Är du en ansvarstagande och driven person som vill utvecklas?
För kommande uppdrag söker vi ett flertal ambitiösa kundtjänstmedarbetare till vår uthyrningsverksamhet. Du kommer därmed att bli anställd av Arena Personal men arbeta som uthyrd medarbetare hos våra kunder för ett eller flera långsiktiga uppdrag på antingen hel- eller deltid. Våra kunder finns belägna runt om i hela Storstockholm.
Som kundtjänstmedarbetare arbetar du i en intensiv miljö med samtal och ärenden från våra kunders kundtjänstavdelningar. Din roll är att agera på och hantera inkommande ärenden samt kundförfrågningar. Dina arbetsuppgifter innebär att prioritera, analysera och lösa upplevda problem samt att följa upp dessa.
Din profil
Nedanstående krav ställs:
- Avslutad gymnasial utbildning
- 1-3 års arbetslivserfarenhet av serviceyrke med kundkontakt
- Erfarenhet av support via telefon och mail
- Vana av att arbeta i flera olika IT-system samtidigt
- Flytande svenska och engelska i tal och skrift
- Vana av att arbeta utefter högt tempo och högt uppsatta mål
Har du en eftergymnasial utbildning ses det som meriterande. Har du även erfarenhet av arbete inom Telekom är det också meriterande. Likaså gäller om du har dokumenterat goda säljkunskaper.
Som person har du förmåga att kommunicera via mail och telefon samt framföra lösningar på ett lättförståeligt sätt. Du har en drivkraft och tycker det är roligt att lösa problem, du är kundfokuserad och trivs att arbeta i högt tempo. Du har lätt för att samarbeta och skapa relationer då arbetet innebär tät kontakt med övriga medarbetare i gruppen men även andra enheter på företaget. Vi förutsätter att du som person är flexibel, noggrann, öppen och driven.
Låter tjänsten intressant för dig? Ansök redan idag då intervjuer sker löpande.
Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider.
Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.
Om verksamheten
Arena Personal har drygt 20 års branscherfarenhet och är verksamma inom bemanning och rekrytering. Våra cirka 800 konsulter verkar på cirka 500 arbetsplatser varje år. Arena Personal är en del av Arenakoncernen, där även Arbetslivsresurs, Impact och World Class ingår. Som en del av Arenakoncernen är vi en komplett HR-partner som erbjuder rekrytering, bemanning, organisationsutveckling, omställning och rehabilitering. Vi är experter på att få rätt person på rätt plats och erbjuder lösningar som passar våra konsulter lika bra som våra kunder.
Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
0739-17 92 12
Maria Danielsson
08-58711731
Linn Kimreus
Martin Andersson
073-5179044
Erica Odenmyr
0708257657
Sadat Maxhuni
0734323735
Ida-Maria Bruhn
Ida-Maria Bruhn
08-587 117 00
Karin Degerlund Lindgren
0722277902