Kundserviceagenter med inriktning mot IT & Telefoni!

Kundserviceagenter med inriktning mot IT & Telefoni!

Arbetsbeskrivning

Team8 befinner sig just nu i en expansiv utvecklingsfas och här får du möjlighet att långsiktigt utvecklas i ett bolag som satsar på sina medarbetare. Till kundservice-teamet söker vi nu två personer med ett stort IT-intresse och som tycker om att ge förstklassig service. Välkommen med din ansökan eftersom starten är omgående!

Information om företaget

Team8 erbjuder telefoni- och IT lösningar, tjänster och tillbehör till företag i Norden. De hjälper sina kunder att utifrån just deras unika behov finna rätt produkt eller tjänst som gör att telefoni och IT fungerar effektivt och obehindrat. Här har du en fantastisk möjlighet till personlig utveckling och chansen att få arbeta med andra framgångsrika supporttekniker i ett marknadsledande bolag där vi också prioriterar att ha kul på jobbet. Deras mål är att senast 2026 bli 25 medarbetare och omsätta ca 100 miljoner genom att leverera kund-unika och flexibla lösningar inom telefoni, print och IT till franchise-organisationer som värdesätter enkelhet, en personlig kontakt och en firstclass-support.

Deras kärnvärden är:

• Motiverade
• Anpassningsbara
• Teamplayers
• Engagerade
• Stolta

Du erbjuds

• Ett arbetsklimat som präglas av laganda, hos en arbetsgivare där ni utvecklas tillsammans och tar hand om varandra
• En vardag där dagen går fort, kantad av glädje och full fart framåt!
• En trevlig arbetsplats i ett ljust och helt nybyggt kontor med bra kommunikationer i Sickla/Nacka
• Att vara en del i ett viktigt team av kompetenta medarbetare i deras strävan att bygga en firstclass-kundservice mot några Sveriges ledande franchise-kedjor

Arbetsuppgifter 

I rollen som Kundserviceagent arbetar du vardagar 8-17 och teamets huvudsakliga uppgift är att hantera leveranser och ärenden enligt kundernas SLA:er. Du kommer exempelvis att:

• Hantera kundtjänstärenden via mail, ärendehantering (Zendesk) och telefon
• Ge information och vägledning kring produkter och tjänster
• Hjälpa kunder med orderläggning
• Hantera pågående abonnemang (öppna, stänga, ändra i operatörsportalerna)
• Hjälpa till vid övrig teknisk kundsupport

Vi söker dig som

Har ett stort intresse för teknisk problemlösning, som är serviceinriktad och identifierar sig med deras kärnvärden. Vidare har du:

• Minst 1 års erfarenhet inom kundservice med inriktning IT eller Telefoni
• Goda kunskaper i både svenska och engelska i både tal och skrift

START: Omgående med hänsyn till uppsägningstid.
OMFATTNING: Heltid, direktrekrytering
STAD: Stockholm, Nacka
URVAL: Sker löpande
KONTAKT: Kathinka

Professionals Nord söker för Team8 räkning två Kundserviceagenter inom IT och Telefoni. Tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Professionals Nord och att du anställs direkt hos Team8. Den här rekryteringsprocessen hanteras av Professionals Nord och Team8 önskemål är att alla frågor kring tjänsten går till info@pn.se.

Sök tjänsten genom att klicka på "sök jobbet" nedan. Vi går igenom urvalet löpande och kan därför ha gått vidare med kandidater innan annonsen stängs ner. Om du vill kan du även skapa en användare och ladda upp ditt CV och personliga brev. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta oss på info@pn.se.

Kontaktpersoner på detta företaget

Johan Lennartsson

Linnea Lindberg

Tobias Nilsson

Moa Markgren

Linnea Lindberg

Linnea Lindberg
0720502293
Sara Gagner

Mattias Matsson
072-0502292
Ida Andersson

Sara Gagner

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Professionals Nord Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2024
  • Ansök senast: 6 mars 2024

Besöksadress

Storgatan 18, Sundsvall
None

Postadress

Storgatan 18
Sundsvall, 85230

Liknande jobb


10 januari 2025

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

Kundtjänstmedarbetare i uppdrag mot Telia

10 januari 2025

10 januari 2025

10 januari 2025