OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi ser att du har erfarenhet av att arbeta i kundtjänst. Du har erfarenhet av ledande befattning och har en akademisk utbildning eller motsvarande. Kundserviceansvarig är den som möter kunden vid varje kundkontakt på YouCall. Ledstjärnan är nöjda kunder, du ser till att kunden har en enkel kontaktväg in i företaget. Kundserviceansvarig ansvarar för respektive ärende tills att kunden fått återkoppling och är nöjd. Du kommer att ansvara för kundserviceprocessen som består av att skapa och arbeta för långsiktiga och affärsmässiga kundrelationer. Du rapporterar direkt till Driftchef och är en nyckelperson i driftsorganisationen. Dina personliga egenskaper värderas högt. Med personliga egenskaper menar vi: . Genuint intresse för människor och människors utveckling samt hög empatisk förmåga. . Förmåga att etablera och utveckla goda relationer internt och externt. . Lyhörd för problem som möjligheter till förbättringar, både internt och externt. . Serviceinriktad med hög social kompetens. . God organisationsförmåga, administrativ säkerhet och noggrannhet. . Förmåga att aktivt söka den information som behövs för rollen. Beräknad start i maj 2008 Ansökan endast via www.youcall.se under lediga tjänster. Vi tar ej emot ansökan via post eller e-post. Vi vill ha din ansökan senast den 30 mars.
Artiklar i detta ämnet
- Samverkan fack och arbetsgivare