OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Eftersom vår nuvarande medarbetare väljer att gå vidare till en annan tjänst söker vi en ersättare till tjänsten som ansvarig för kundservice/kundsupport. Befattningen ska att säkerställa att våra kunder får svar på de frågor de har om utbildningar och litteratur. De huvudsakliga arbetsuppgifterna är:
Boka utbildningsplatser för kommande utbildningar
Svara på frågor från kunder om planerade utbildningar
Ta emot kundorder för litteratur och distribuera till kund
Ta emot anmälningar till utbildningar och skicka bokningsbekräftelse
Boka konsulter för genomförande av utbildningar
Producera kursmaterial i egen maskin
Beställa litteratur från tryckeri
Beställa litteratur från VDA QMC i Berlin
Distribuera kursmaterial till platser/hotell för genomförande av utbildningar-Distribuera certifikat och kursintyg efter genomförande av utbildningar.
Orderregistrering och fakturering (I samarbete med ekonomiansvarig)
Kundkontakt och rådgivning.
Kundservice ska bidra till utveckling av Wedeaq Scandinavia AB som en professionell organisation för tillhandahållande av kompetensutveckling inom kvalitet och ledning till företag med höga krav på kvalitet. Vi tillämpar flexibla arbetstider följer villkor enligt avtalsområde för Unionens medlemmar.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.