Kundserviceansvarig

Kundserviceansvarig

Arbetsbeskrivning

Vi tycker att hemelektronik är fantastiskt. Vi vill därför att fler skall få hemelektronik i sin vardag genom att göra det så enkelt och billigt som möjligt. För att lyckas är så klart våra grymma medarbetare det viktigaste vi har. Vi erbjuder en stark kultur där vi tillsammans tänker nytt och utmanar branschen som de rebeller vi är.

Är du med?

Om tjänsten

Vi söker dig som vill bli en del av vårt team och ansvara för arbetet i vår teknisk service/kundtjänst. Du kommer vara ansiktet utåt i vår Lagershop och aktivt arbeta med alltfrån försäljning, kassa och varuhantering till teknisk service/kundtjänst. Vårt team består av ett härligt gäng positiva och engagerade medarbetare som är grymma på varuhusdrift.

Som Lagershopsmedarbetare med ansvar för kundservice är du en av teamets ansvariga och du arbetar aktivt i vår teknisk service/kundtjänst. Det innebär att du arbetar med returer, serviceärenden och reklamationer tillsammans med dina kollegor och du är den man går till för stöd och hjälp i extra kluriga ärenden. I din roll ingår det också att du kommer ha fokus på att säkra och följa upp att rutiner, regler, saldon och krediteringar är i enlighet med våra riktlinjer och målnivå. Du är även vår kontkat med NetOnNets centrala teknisk servicefunktion.

Vi erbjuder ett spännande och utvecklande arbete där du, tillsammans med dina kollegor i teamet, levererar grym kundervice till våra kunder. För att lyckas behöver du ha en vilja att lära dig mera om våra produkter och dessutom får du även möjlighet att utvecklas inom felsökning på produkter som du hanterar.

Vem söker vi?

Du är serviceinriktad och brinner för att ge kunderna den bästa servicen. Som person är du lugn men med driv och vilja att få saker genomförda med ett bra resultat. Du är även ansvarsfull och smidig, samtidigt som du ser till att följa rutiner och riktlinjer. Dina vänner beskriver dig som ordningsam och du är en person som alltid frågar ”vad kan jag hjälpa till med?” även om det stundtals är högt tempo. Arbetet görs tillsammans med kollegorna i Lagershoppen och att hjälps åt för att lösa dagens arbetsuppgifter är självklart för dig.

- Arbetslivserfarenhet inom serviceyrke och/eller försäljning i butik
- Meriterande om du har arbetat med reklamationer

- Intresse för att lära dig om våra produkter

- Goda språkkunskaper i svenska och engelska i såväl tal som skrift

- Du behöver ha fyllt 18 år för att arbeta hos oss

Det här är vi!

NetOnNets arbete präglas av fyra värdeord - #enkla, #ärliga, #nytänkande och #tillsammans - det är våra ledstjärnor i vardagen. För oss är också mångfald och inkludering viktigt, vi strävar efter att ha en bred mångfald på NetOnNet, dels för att vi ska spegla samhället i stort, dels för att mångfald berikar organisationen med viktiga insikter som ger ökad förståelse för företagets ständigt växande kundbas.

Bli en del av vårt team!
Tycker du som oss att jobbet låter spännande, vänta inte med att skicka in din ansökan utan gör det redan idag! Vi läser ansökningarna och gör urval löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NetOnNet AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2023
  • Ansök senast: 29 januari 2023

Besöksadress

Tjälvegatan 5
None

Postadress

Tjävlvgatan 5
LINKÖPING, 58278

Liknande jobb


16 november 2024