Kundserviceansvarig i städbranschen

Kundserviceansvarig i städbranschen

Arbetsbeskrivning

Som kundserviceansvarig hos Skura arbetar du med kundupplevelsen till våra blivande och befintliga kunder. Tillsammans med en kollega som främst jobbar med städpersonalen skapar ni bästa tänkbara leverans av vår städservice.
Dina arbetsuppgifter är att hjälpa befintliga och nya kunder vid alla frågor, justeringar och synpunkter som de har kopplade till sin tjänst hos Skura.
Du jobbar i linje med Skuras värdeord service, kvalitet och respekt för att skapa hög kundnöjdhet. Det gör du genom att lyssna på kunden, förstå kundens önskemål eller synpunkt och på ett positivt professionellt sätt återkoppla till kunden tex genom en lösning på problemet och tydlig bekräftelse.
I dina arbetsuppgifter ingår att med hög kundservice utföra att:
möta och besvara frågor och synpunkter
kommunicera med blivande och befintliga kunder genom mail och telefon
hantera administrativa uppgifter som tex lägga in starter, sköta pauser, in-, om- och avbokning från kunder
besvara betalnings-, timbanks- och fakturafrågor
uppdatera och lägga in kund- och företagskort
hantera eventuella skade-, missnöje- och reklamationsärenden

För att trivas i rollen som kundserviceansvarig behöver du tycka om att möta och hjälpa kunden (via mail eller telefon), vara kommunikativ och lösningsorienterad. Varje dag kommer att se olika ut och innebära nya utmaningar för dig att hantera på ett professionellt och positivt sätt. För att kunna leverera en städservice med högsta kvalitet behöver vi arbeta tillsammans på kontoret, med arbetsledare och med städpersonalen. Att ta ansvar i arbetsgruppen är också en viktig del för att arbetsutförandet ska hålla hög nivå.
I tjänsten som kundserviceansvarig behöver du därför ha följande kvalifikationer:
Kunna uttrycka dig tydligt och korrekt på svenska i både tal och skrift
Ha ett hjälpsamt och positivt förhållningssätt till de personer som kontaktar Skura
Vara lösningsorienterad
Ha en viss kunskap om städbranschen och/eller andra hemnära tjänster

Vi söker speciellt dig som:
har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice och kundbemötande
har erfarenhet av att arbeta inom städbranschen eller med andra hemnära tjänster
har god erfarenhet av att arbeta i olika system och extra meriterande är om du har arbetat i systemen TimeWave och/eller Tengella

Din arbetsplats är på vårt trevliga kontor i Älvsjö och du jobbar tätt i team med arbetsledare och övrig kontorspersonal.
Tillsammans arbetar vi för att överträffa kundens förväntningar på städleverans.
Välkommen till Skura!


Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

Kontaktpersoner på detta företaget

Rekryteringsansvarig Anna Tormodsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Skura Sweden AB Stockholm
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 september 2022
  • Ansök senast: 14 oktober 2022

Besöksadress

Wittstocksgatan 20
Stockholm

Postadress

Wittstocksgatan 30
Stockholm, 11527

Liknande jobb


4 november 2024

4 november 2024