KUNDSERVICEANSVARIG TILL SPÄNNANDE BOLAG

Arbetsbeskrivning

Vill du arbeta med service i toppklass? Ser du dig själv i en roll där du får skapa ett team runt dig med hög och bred kompetens? Har du en administrativ ådra samtidigt som du har en god kommunikativ och inspirerande förmåga? Då har vi rollen som Customer Success Manager för dig!

BESKRIVNING AV ARBETSUPPGIFTER

Vi på Office Management söker nu en Customer Success Manager till vår kund, Mshop. Vår kund är ett spännande och snabbt växande företag. Mshop driver e-handel samt har 2 butiker i Sverige.

I rollen som Customer Success Manager hos Mshop delar och inspirerar du för teamets mål om att leverera kundservice i toppklass! Mshops rykte är oöverträffligt vad gäller kundservice och professionell rådgivning och givetvis vill du bidra till att fortsätta upprätthålla och utveckla detta.

Du har ett övergripande kundserviceansvar för kundens olika serviceportaler. Du arbetar för att upprätthålla och uppdatera rutiner, manualer och onboarding. Du verkar för att utveckla bolagets kundserviceenhet och dess funktion och är ansiktet utåt i övriga verksamheten.

Dina övergripande ansvarsområden kommer bland annat vara att:

- Inspirera och driva Kundserviceteamet med fokus på hög och bred kompetens
- Upprätthålla och uppdatera system, rutiner och manualer
- Se till så att bolaget levererar bästa möjliga kundupplevelse
- Planera och schemalägga teamet för att täcka efterfrågat behov


Du trivs i en kommunikativ roll där du inte bara får inspirera och leda andra utan också arbeta strukturerat och mot en tydlig målsättning. Tjänsten passar dig som arbetar nytänkande och med fokus på effektivisering. Då nya situationer som kräver nya förslag och lösningar ständigt uppstår passar det väl in att du är lösningsorienterad och handlingskraftig.

Tjänsten är på heltid, under kontorstider och tillsättning och uppdragsstart sker snarast. Vi vill att du ser långsiktigt på tjänsten. Vår kund sitter i centrala Göteborg och du kommer arbeta på plats på kundens kontor. Tjänsten är en direktrekrytering.

KVALIFIKATIONER OCH EGENSKAPER

Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundservicearbete. Du brinner för ditt arbete med service och är nu redo för nästa utmaning inom området.

Du är karismatisk och positiv, med en god förmåga till att prioritera och optimera arbetet. Du är en inspiratör och ser dig själv leda och inspirera andra. Dina personliga egenskaper kommer vara avgörande för denna tjänst.

Förutom svenska behärskar du även engelska i både tal och skrift, kan du danska är det meriterande. Du har även god datavana. Vidare har du gärna arbetat i något affärssystem tidigare, har du jobbat i Navision är det meriterande men ej ett krav.

ÖVRIGT

Start: Omgående

Omfattning: Heltid

Arbetstid: mån-fre 09.00-17.00

Plats: Göteborg

Uppdraget ingår i vår rekryteringsverksamhet vilket innebär att vi på Office Management sköter rekryteringsprocessen men du blir anställd av vår kund. Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via mail utan du söker jobbet via vår hemsida.

Sammanfattning

Liknande jobb


23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024

Customer Care Manager to Samsung

Customer Care Manager to Samsung

22 november 2024