OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gävle Energi är med och skapar positiv energi för en hel region. Vi är ett levande exempel på att det går att kombinera affärsmässig tillväxt, utveckling och lönsamhet med långsiktig samhällsnytta. Med våra 200 engagerade medarbetare är vi en betydelsefull affärspartner för offentliga och privata aktörer och samtidigt en viktig kugge i utvecklingen av en attraktiv och konkurrenskraftig infrastruktur. Vi har i dag ett heltäckande erbjudande inom el, värme, kyla, biogas och kommunikation och en viktig och växande roll som partner och samarbetskraft vad gäller energieffektivisering och aktivt miljöansvar.
Gävle Energi ägs av Gävle kommun och omsätter över en miljard kronor.
Vill du arbeta i ett team som med brinnande entusiasm arbetar med tjänster som höjer livskvaliteten för Gävleborna och bidrar till en positiv samhällsutveckling?
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Du möter kunder som har frågor rörande Gävle Energis produkter och tjänster. Här ansvarar du för de tillhörande administrativa göromål i olika kundärenden. Du jobbar aktivt i våra försäljningskampanjer. Du effektiviserar våra processer och når våra mål med hög kvalitet.
Arbete i receptionen ingår.
Kvalifikationer och egenskaper
Du har minst 6 månaders erfarenhet av kundservicearbete och sälj. Självklart är du van att administrera kundinformation systemmässigt. Det är meriterande om du har erfarenhet från energibranschen. Det är viktigt att du har erfarenhet från att arbeta målstyrt och efter givna rutiner. Du är van att både jobba i team och självständigt.
Övriga upplysningar om tjänsten
Ove Nilsson, Kundsevicechef, 026-17 85 27.
Fackliga organisationer
Sveriges Ingenjörer, SEKO, Vision och SACO. Representanter nås på tfn. 026-17 85 00 (vxl).
Ansökan
Ansökan via vår webbplats under Lediga jobb, senast den 5 mars 2015.