OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Konsultuppdrag där du kommer att stötta en kundserviceavdelning samt utvecklas som kundtjänstmedarbetare. Sök tjänsten idag!
Om uppdraget
Nu söker vi en erfaren kundtjänstmedarbetare till vår kund inom den offentliga sektorn i Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag som har en omfattning på 100% som startar omgående efter överenskommelse och pågår i 6 månader framåt. Du kommer arbeta under kontorstid och utgå från kundens huvudkontor.
Dina arbetsuppgifter
Som kundserviceassistent ingår du i ett större team med kollegor nära dig. Du behöver vara en kreativ lagspelare som tar ansvar och ser möjligheter, är bra på problemlösning och har hög stresstålighet. Du är serviceinriktad och sätter alltid kunden i fokus.
Rollen som kundserviceassistent innebär att du söker information på webben och internt inom organisationen. Du har många kontakter via telefon och mejl, och fungerar som länk mellan förvaltningen och våra entreprenörer, de som hämtar avfall hos göteborgarna. Du får i jobbet ett brett kontaktnät och stor kunskap om förvaltningen. Som kundserviceassistent har du daglig kontakt med kunderna och det är då viktigt att ha en god förståelse för kundernas behov.
Dina kvalifikationer
Du har flera års erfarenhet av kundservice på telefon och mejl. Vi ser också gärna att du har tidigare erfarenhet av arbeta med service inom VA och avfalls frågor och har kunskap om regelverket för de tjänster som erbjuds fastighetsägare och verksamheter.
- Erfarenhet av kundtjänst (inkommande samtal och mejl)
Meriterande
- gärna erfarenhet av Lime (ärendehantering)
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Roy Hoang, roy.hoang@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 966 76 00.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
Kontaktpersoner på detta företaget
Annahita Yassarati
Kristina Fransson
Alexandra Lindholm
Linda Solini
Malin Strandberg
Lisa Målberg
David Målsäter
Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe
Erika Hansson