Kundservice/Bokning

Arbetsbeskrivning

Nordic EASC AB (Samsung Service) i Upplands Väsby söker vikarie till kundservice.

Arbetsuppgifter:
- Svara på inkommande samtal och mejl.
- Ringa kunder för tidsbokning av reparation på felanmälda produkter.
- Planering av teknikers arbetsdagar.
- Uppföljning/fördelning av serviceärenden runt om i landet.
- Hantering av reklamationer & rapportering av jobb.
- Ta emot kunder i vår butik/verkstad som ska lämna in trasiga produkter (endast ett fåtal per dag).

Vi söker dig som:
- Är en positiv och energispridande människa.
- Har hög arbetsmoral och gillar att ha fullt upp.
- Har viljan att hjälpa andra människor och leverera service utöver det vanliga.
- Har lätt för att lära sig och hantera flera typer av arbetsuppgifter.


Kvalifikationer:
- Grundutbildning
- Flytande svenska i skrift och tal
- Goda kunskaper i Engelska
- Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter inom service/butik

Anställningsvillkor:
Vikariat på minst 6 månader.
Arbetstider 08-17

Om Nordic EASC AB:
Nordic EASC AB är Samsungs märkesservice i Sverige där vi sköter garantiservice och reparationer av Samsung produkter inom produktgrupperna mobiltelefoner, tablets, tv, vitvaror och monitorer. Företaget är privatägt och ägarna tror på att skapa en stark företagskultur som präglas av gott kamratskap (ha roligt på jobbet), ansvarstagande, och att detta skapar bra förutsättningar för vår vision om 100 % nöjda kunder.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Nordic EASC AB Upplands väsby
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 oktober 2021
  • Ansök senast: 22 oktober 2021

Postadress

Kanalvägen 1 A
Upplands väsby, 19491

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024