OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi behöver en Kundservicechef med kundfokus och visioner! Vår vision är att vara den attraktivaste hyresvärden i regionen och att vara en av de bästa arbetsplatserna i Falun. Metoden är att jobba med Vi-känsla, Öppna sinnen och Rent spel. Att bo hos oss är att ha tid för annat. Läs mer på www.kopparstaden.se Är du van att ta ansvar och skapa goda resultat i högt tempo? Som kundservicechef spelar du en viktig roll i att utveckla KopparStaden till regionens attraktivaste hyresvärd genom att skapa långsiktiga affärer och kundrelationer. Målet med rollen är att säkerställa att KopparStaden har en hög och stabil service- och uthyrningsgrad. Du arbetar med strategi, säljkampanjer och omvärldsbevakning för att sedan praktiskt genomföra arbetet. Du leder teamet och samarbetar med Bovärdschefer och Informationschefen för bästa möjliga resultat. Det ingår operativt arbete i tjänsten. Din kompetens och dina förmågor Vi vill att du har läst ekonomi/marknadsföring på högskolenivå eller har motsvarande erfarenhet och att du har vana av säljledning genom ett tidigare dokumenterat ledarskap. Vi ser din kommunikativa förmåga som den främsta nyckeln att klara ett ledarskap hos oss. Som person är du målinriktad, modig, envis och har ett stort engagemang. Du trivs med att skapa kontakter, bygga relationer och du har ett kreativt och affärsmässigt driv. Att du är en trygg och prestigelös person som trivs i samarbete med andra är också viktigt för att vi ska trivas med varandra. Vi utgår från att du minst förutom svenska behärskar engelska. Vi kommer att lägga stor vikt vid din personlighet. Placeringsort är Falun.
Kontaktpersoner på detta företaget
Personalchef Maria Lindqvist
023-45864
Bovärdschef Göran Olsson
023-45873
Ekonomichef Raija Hernlund
023-45801
Facklig kontaktperson Vision Anna Wågemark
023-458 72