Kundservicechef

Arbetsbeskrivning

Kundservicechef
Brinner du för att jobba med service? Vill du vara med och bidra till att skapa och bevara förstklassig kundservice? Är du en lagspelare med erfarenhet av att coacha och leda personer i deras utveckling? Tycker du om att ständigt jobba för utveckling och förbättringar där målet är att bygga en kundservice i världsklass?


Då har vi tjänsten där du får chansen att bli en del av ett ambitiöst team där man jobbar gemensamt för att skapa en positiv kundupplevelse i varje kontakt med företaget.
Din roll
Som Kundservicechef kommer du att fylla en viktig roll i att leda, coacha och utveckla våra medarbetare i de dagliga kundkontakterna. Utöver detta jobbar du aktivt med uppföljning av kvalité inom kundserviceområdet och även på individuell nivå i teamet. Du kommer också vara del av förändringsarbete där målet ständigt är att skapa en ökad positiv kundupplevelse genom att hela tiden skapar nya aktiviteter som främjar ett kundmöte i världsklass. Löpande kommer du vara involverad i arbetet med att skapa trivsel på arbetsplatsen. Utöver detta deltar du även i det dagliga arbetet inom kundservice vilket inkluderar att serva kunderna i butiken.
Din profil
Vi ser att du som person är självgående med god social kompetens, du tycker om att möta nya människor och uppskattar att arbetsuppgifterna är varierande. Du är målmedveten och driven och har alltid kunden i fokus. Du har en positiv inställning och ser lösningar där andra ser problem. Tjänsten passar dig som lockas av att vara med och arbeta med förbättring och utvecklingsarbete. Du är en person som kan motivera dina medarbetare och bidrar med stort engagemang. Vidare ser vi att du som söker är prestigelös och föregår med gott exempel i det dagliga arbetet. Du har ett coachande ledarskap och är en naturlig ledare med god kommunikativ förmåga. Du arbetar systematiskt och strukturerat med god erfarenhet av att följa upp arbetet vad gäller nyckeltal och målsättningar.

Kvalifikationer:
God erfarenhet av kundservicearbete
Erfarenhet av coachande ledarskap
Svenska tal och skrift

Sammanfattning

  • Arbetsplats: ICA Stormarknad Gnista Uppsala
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 november 2020
  • Ansök senast: 5 december 2020

Postadress

Visthusvägen 1
Uppsala, 75454

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024