Kundservicechef

Arbetsbeskrivning

Adecco söker en kvalificerad Kundservicechef med tyngdpunkt på ledarskap till vår kund Shell i Alvik Du kommer att ha ansvar för att leda kundserviceorganisationen på 40-50 personer.Dina uppgifter blir främst att ge synlig ledning dvs närvara och coacha för att befrämja lagarbete och nå gemensamma mål.Du kommer även ansvara för att utveckla verksamhetsprocesser och därmed också implementera förändringar.Övriga arbetsuppgifter: - Skapa en kultur med tyngdpunkt på kvalite, kundfokus och kontinuerligt lärande - Förse personal med rätt utbildning och utveckling som behövs - Ansvara för att rätt person är tillsatt på rätt plats - Ansvara för att i samordning och samarbete med verksamhetschefer implementera kvalitetstänkande, identifiera förbättringar och hålla sig i a jour med kundernas behov och krav.Kvalifikationer: - 2-3års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.- Du ska ha ledarskapserfarenhet från en kundfokuserad miljö där tyngdpunkt lagts på att coacha och motivera, samordna och vägleda individer eller team mot gemensamma mål - Erfarenhet och förståelse för kundserviceteknologi som innefattar resursplaneringssystem och andra datasystem för kundservicehantering - Medvetenhet av hälso, säkerhets och miljöfrågor Som person har du lätt för att påverka och entusiasmera människor.Du är en problemlösare som har lätt för att ta beslut och sätter alltid kunden i fokus.Ditt intresse ligger i ledarskap, coachning och utveckling.

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010