Kundservicechef till entreprenörsdrivet bolag i Solna

Kundservicechef till entreprenörsdrivet bolag i Solna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Har du erfarenhet av att stötta och leda medarbetare i deras arbete för att nå resultat? Vill du vara en stor del av en spännande tillväxtresa? Då kan det vara just dig vi söker.

Vi erbjuder dig möjlighet till utveckling. En roll som nyckelspelare i ett företag för att kunna göra en framgångsrik tillväxtresa tillsammans. Du kommer få arbeta med kompetenta, drivna och positiva medarbetare, som stöttar och ger dig med ditt engagemang frihet under ansvar.

Rollen innebär fullt personalansvar över ca 7 medarbetare som sitter på kundservice/innesäljaravdelningen. Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att lyfta hela avdelningen, genom att utbilda och coacha ditt team i kundservice, vad gäller kommunikation, kundvård och merförsäljning hos befintliga partners. Du är med i verksamheten och vill vara där det händer, för att kunna sätta strukturer och planera det dagliga arbetet. Kundserviceenheten är hjärtat i verksamheten för att nå resultat. Ditt sätt att stötta och coacha dina medarbetare, ditt team, kommer ge en direkt påverkan på företagets resultat.

Du samarbetar tätt med företagets operativa chefer och rapporterar direkt till VD.

Om företaget
Vår kund erbjuder teknisk support, installation, rådgivning samt servicetjänster för hemmet och företaget. De är idag marknadens ledande hem-Tech företag på valda marknader. Bolaget är rikstäckande med kontor i Stockholm och Göteborg. Leveransorganisationen och företagets tekniker hanterar varje dag flera hundratals olika installationer och supportuppdrag. Mer information om företaget ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi tror att du som söker är driven, du vill arbeta för goda resultat och tillväxt, är lösningsfokuserad och trivs i en föränderlig arbetsmiljö.

Vi tror att du med leendet på läpparna är en teamplayer som är taggad för de utmaningar som kan komma. Du jobbar för att se lösningar, och kan snabbt analysera situationer och tar initiativ att agera därefter. Du är duktig i din kommunikation och tycker om att bygga relationer, samt strukturerad och duktig administrativt. Du är pedagogisk i ditt coachande och kan se dina medarbetare utifrån deras individuella förutsättningar. Vi tror att du har energi, motivation och vilja att förbättra och utveckla andra som i sin tur bidrar till förbättring och utveckling i hela verksamheten.

Du som söker har erfarenhet av att ha arbetat med någon form av kundservice och vet vad god kundservice innebär, samt har erfarenhet av att leda andra. Du har goda datorkunskaper, är flytande i engelska och svenska tal som skrift samt innehar B-körkort.

Vidare tror vi att du är nyfiken, och intresserad av att följa med i Techvärlden. Du erbjuds en fantastisk möjlighet att bli en del av ett växande företag och få möjlighet att ta dig an större utmaningar inom organisationen.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering.

Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på matilda.dahlin@2complete.se eller 076-869 30 58.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 augusti 2022
  • Ansök senast: 9 oktober 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024