Kundservicechef till kommunalt bolag i Göteborg.

Kundservicechef till kommunalt bolag i Göteborg.

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Nu söker vi dig som kan ta ett uppdrag som interim kundservicechef.

Omfattning: Heltid 100%
Start: omgående
Längd: ca 6 månader

Du blir anställd av Dreamwork, alternativt kan möjlighet finnas att fakturera från eget bolag.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Kundserviceavdelningen består idag av medarbetare inom uthyrning fastighet.

Du ansvar för att utveckla och organisera enheten samt implementera nya rutiner, system och processer tillsammans med kundens olika distrikt. Du representerar kunden i koncerninterna arbetsgrupper. Du utgår från kontoret i Gamlestaden och rapporterar till chefen för avdelning Förvaltningsutveckling

Som chef över kundservice har du det övergripande ansvaret för att:
• Leda och utveckla verksamheten inom enheten kundservice
• Utveckla och implementera rutiner och processer inom enheten kundservice
• Ansvarar för att enheten bedriver ett systematiskt förbättringsarbete inom kundservice, uthyrning och tillval

För att du ska lyckas i din roll krävs det att du har ett affärsmässigt driv, är självgående och initiativrik – och samtidigt är lyssnande, ödmjuk och har lätt för att samarbeta med andra.

Vem är du?
För att vara aktuell för detta uppdraget måste du uppfylla nedan kriterier:

• För tjänsten relevant högskoleutbildning eller motsvarande erfarenhet
• Erfarenhet av personalansvar
• Erfarenhet av förändrings- och utvecklingsarbete
• Kunskaper inom hyresjuridik
• Intresse för digitala lösningar goda kunskaper i Microsoft Office

Låter detta som ett uppdrag som skulle kunna passa dig? Då är du välkommen att söka tjänsten genom att följa länken i annonsen.

Observera kort svarstid och att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut.



Om verksamheten
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2023
  • Ansök senast: 29 oktober 2023

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

Customer Service Manager till vår kund i Eskilstuna

25 november 2024

23 november 2024

22 november 2024

22 november 2024