OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sandviken Energi AB är ett energibolag med verksamhet inom fjärrvärme, elnät, gata, bredband, vattenkraft samt vatten och avlopp. Tillsammans är vi cirka 155 medarbetare och omsätter cirka 500 miljoner kronor. Bolaget är också delägare i elhandelsföretaget Bixia AB. Alla verksamheter inom Sandviken Energi-koncernen ska bidra till en långsiktig hållbar utveckling av Sandvikens infrastruktur, utifrån ett miljömässigt och ekonomiskt perspektiv. Vi återinvesterar våra vinster för att stärka Sandviken Energis konkurrenskraft och levererar prisvärda produkter med hög driftsäkerhet.
www.sandvikenenergi.s
- Du vill bygga nytt med Sandviken Energi!
Är du övertygad om att framtiden är digital och brinner du för service och bemötande?
Kom då och jobba som kundservicechef hos oss!
Just nu söker vi en kundservicechef som vill ge våra kunder service i toppklass. Teamet i kundservice är sex personer som servar våra kunder och utmaningen är bred med stora inslag av verksamhetsutveckling. Du börjar ditt uppdrag med att införa en ny kundserviceplattform med omnikanalsupport och du kommer att ansvara för att bygga processer, rutiner, automatiseringar, vidareutveckla vår chatbot, rapportering etc. för att skapa en positiv kundupplevelse och säkerställa hög effektivitet. Du kommer att arbeta med teamutveckling för att utveckla kunskapsnivån och på så sätt bygga en riktigt bra lösningsinriktad kundservice med breda kunskaper.
Vi erbjuder dig att vara med på en väldigt spännande resa. Du kommer att vara kundens röst i organisationen och du blir en mycket viktig person i vår strävan att bygga kundfokus inom företaget.
Kvalifikationer:
Du är en trygg, tydlig och tillgänglig ledare. För dig är det självklart att arbeta proaktivt med teamet genom dialog, tillit och samarbete. Vi ser att du är kund- och lösningsorienterad, samt har hög social kompetens. Du har eftergymnasial utbildning inom relevant område eller motsvarande arbetslivserfarenhet som bedöms likvärdig. Vi tror att du tänker ”digitalt först” och har hög kommunikativ förmåga.
Du har ansvar för personal, arbetsmiljö och budget samt den dagliga driften genom resursplanering, coachning, utbildning och kvalitetsuppföljning. Du rapporterar till kommunikations- och marknadschefen.
Vi vill att du ska trivas hos oss och erbjuder därför olika förmåner och förespråkar en god hälsa bland annat genom en del hälsofrämjande aktiviteter. Vi satsar också mycket på vår arbetsmiljö med fokus på säkerhet.