Kundservicehandläggare inom energibranschen i Gävle, start 18/9

Kundservicehandläggare inom energibranschen i Gävle, start 18/9

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i en entreprenöriell miljö och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge service i världsklass? Då kan vi på Transcom ha rätt utmaning för dig.
Vi växer och söker därmed fler kundservicemedarbetare som vill jobba med vår uppdragsgivare inom energibranschen hos oss på Transcom.
Transcom är en global specialist inom kundservice och kundnöjdhet genom vårt omfattande nätverk av 85 kontaktcenter i 27 länder på 33 språk. Vi drivs av innovation och har en passion för att hjälpa människor att lösa problem. Dessutom är vi en av Sveriges största arbetsgivare för unga människor.
På Transcom är vi engagerade, till våra kunder och varandra. Varje dag börjar någon sin resa med Transcom. Att ta den potential som finns idag och omvandla den till kompetens för framtiden. Att bli noterad för att arbeta hårt, vara en lagspelare och stötta andra bidrar med positiva och varaktiga förändringar i sitt team och till samhället.
Det är precis så vi är på Transcom. Här bryr vi oss om varandra. Du är inkluderad, precis som du är, från dag ett. Med rätt tankesätt finns det ingen ände på hur långt vi kan gå tillsammans.
Vi vill skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kund och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.
Vi ser vår personal som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:
Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.
En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.
Friskvårdsbidrag.
Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivsel-kommité med till exempel företagsförmåner, padel-kvällar och årliga gemensamma festligheter.
Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000kr extra på lönen.



För att kunna arbeta inom denna roll behöver du,
Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska
God datorvana
Rent brottsregister



Meriterande är om du,
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor
Erfarenhet av att arbeta mot tydliga uppsatta mål
Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad



Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Transcom? Sök jobbet och övertyga oss!
Som kundservicehandläggare inom detta uppdrag arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon och e-mail med frågor kopplat till energibranschen. Det kan röra t.ex. elförbrukning, avtal, elnät och liknande som vi tillsammans med uppdragsgivaren utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.
Som utbildad kundservicehandläggare sedan ansvarar du för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalité. En bra kontakt med kundservice skapar nöjda kunder!
För att trivas hos oss är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.
Månadslön i bruttolön vid heltid, över 24 år: 21 704 SEK. Under 24 år: 18 731 SEK
Arbetstider: Måndag - Fredag, 08:00 - 17:00 med anställningsstart 18 september 2023
Anställningsgrad: Heltid, ca. 40 timmar i veckan, kontorstid.
Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot Din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Madeleine Scherling
0910-716000 0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Karin Rosenthal
0910-716000
Marcus Rönnlund
0910-716000
Kvalitetsansvarig Ellinor Petersén
0910-71 60 00
Katarina Stalgrim
0910-716000
Emelie Book
0910-716000
Madeleine Scherling
0910-716000
Ellinor Petersén
0910-71 60 10

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation AB
  • 20 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 augusti 2023
  • Ansök senast: 25 augusti 2023

Besöksadress

Nygatan 29
None

Postadress

Nygatan 29
Gävle, 80311

Liknande jobb