Kundservicehandläggare inom Telekombranschen, start omgående

Kundservicehandläggare inom Telekombranschen, start omgående

Arbetsbeskrivning

Vill du tillhöra ett starkt team och leverera kundservice i världsklass? Nu söker vi fler stjärnor som vill starta en betydelsefull resa med oss på Xzakt på uppdrag av en av Sveriges största aktörer inom telekom.
Det innebär att du arbetar med att ta emot inkommande samtal för att hjälpa våra kunder över telefonen. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, proffsigt bemötande och snabb service. Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i världsklass. Eftersom försäljning är en naturlig och viktig del av service, så kommer du även jobba mot uppsatta försäljningsmål. Ärenden som du hanterar kan vara kopplat till telefoni, abonnemang, fakturafrågor, teknisk support, nummerflytt med mera. Du kommer att jobba mot privatkunder, företag och har möjligheter att vidareutveckla dig inom arbetsuppgifterna genom att få vidareutbildning i teknisk support, där du sedan bemannar en firstline-support för mer kvalificerade tekniska ärenden.
Hos oss är kulturen stark, och det är viktigt för oss att du delar grundvärderingar såsom att vi älskar olika - vi hjälps alltid åt - vi arbetar fokuserat - och utmanar för att göra saker bättre.
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av rang!
Du kan se fram emot:
En familjär känsla i en hemtrevlig kontorsmiljö.
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter.
En stabil grundlön med provision på toppen, baserat på prestation.
Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, julbord, företagsfester och mer.
Bonussystem för att rekrytera nya talanger.
För att kunna arbeta inom denna roll behöver du:
Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvade).
Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor.
Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
God datorvana.
Ha ett rent brottsregister.Timlön under 24 år: 122,65kr
Timlön över 24 år: 142,19kr
Anställningsstart:Omgående, preliminärt startdatum 20/11
Arbetstider: Varierande, schema förlagt mellan mån-fre kl. 8.45-18.15. Vi har stängt på helger och röda dagar.
Anställningsgrad: 80%. Visstidsanställning med chans till förlängning.
Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor.
Vill du vara med oss på den här resan? SÖK IDAG! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot ett personligt möte!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 november 2024
  • Ansök senast: 26 april 2025

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024