Kundservicehandläggare med inriktning chatt i centrala Gävle (Start 25 j...

Kundservicehandläggare med inriktning chatt i centrala Gävle (Start 25 j...

Arbetsbeskrivning

Är du intresserad av denna roll? Då har vi fem frågor till dig som kan hjälpa dig!

- Är du väldigt trygg i det svenska och engelska språket i skrift?
- Kan du skriva 30-40 ord i minuten på tangentbord? (Är du osäker? Testa här (https://www.typingtest.com/)!)
- Är du på jakt efter en tjänst på heltid och en tjänst som är långvarig och inte ett temporärt sommarjobb?
- Vill du jobba med ett härligt gäng tillsammans med en fantastisk kund?
- Är du tillgänglig för start 18 juli?


Om du svarat ja på samtliga frågor: Då är detta tjänsten för dig!

Som handläggare på Xzakt i denna roll arbetar du för att hjälpa privat- och företagskunder för en av våra uppdragsgivares räkning över chatt, e-mail och telefon samt även sociala medier.

Deras ärenden kan vara allt från enklare felsökning till fakturafrågor till beställningar och köp av tjänster.

Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt. Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande och vi ska alltid se till att lösa kundens ärende.

För att trivas hos oss är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

Placeringsort

Gävle

Anställningsgrad

Heltid (ca 40 timmar per vecka)

Lön

Timlön under 24 år 110,18 kr, Timlön över 24 år 127,66 kr. OB tillkommer och bonusmöjlighet finns.

Start

Måndag 25 juli, 09:00.

Öppettider

Måndag - Fredag, 08:00 - 18:00, observer att detta är öppettider och inte arbetstider. Notera även att öppettider kan ändras.

För att lyckas i rollen ser vi att du,
- Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
- Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
- Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
- Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.
Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 juli 2022
  • Ansök senast: 29 december 2022

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024