Kundservicehandläggare med inriktning på TV, data, gaming och hemelektronik

Kundservicehandläggare med inriktning på TV, data, gaming och hemelektronik

Arbetsbeskrivning

Älskar du teknik, datorer, hemelektronik och gaming med mer? Då har vi en tjänst för dig som kundservicemedarbetare för en av Sveriges största giganter inom just detta hos Xzakt.

Denna kund har sedan 1999 etablerat sig som en av Sverige och Norges största e-handel inom hemelektronik tillsammans med lagerbutiker i båda länderna. Nu söker vi fler medarbetare till vårat team i centrala Gävle som vill växa med vår kund.

Hur en vanlig dag på jobbet ser ut?

Du tar emot inkommande samtal eller chattar från företag- och privatkunder som har frågor om beställningar, produkter eller har frågor om något av de olika steg i köpprocessen (order, leverans, ånger, produktinformation och så vidare).

Vi ser till att kund får all relevant information i sitt ärende med fantastisk service och att kund inte behöver återkomma i sitt ärende genom att lösa alla frågor och följdfrågor som kan tänkas finnas kopplat till kundens ärende tillsammans med ett härligt leende.

Anställningsgraden är heltid på ca. 40 timmar per vecka. Timlön under 24 år är 112,16 kr, Timlön över 24 år 129,96 kr. Eventuell OB tillkommer och bonusmöjlighet finns utöver ordinarie lön.

Start för tjänsten är 9 januari 2023

Öppettider är preliminärt men just nu för tillfället: Måndag - Fredag, kontorstid.

Språk som krävs i tjänsten är svenska samt engelska i tal och skrift.

Övriga krav:

Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. Då hantering av telefonsamtal samt chatt sker via dator via flera stödsystem så är det ett grundkrav att du är trygg i att hantera datorer och kunna använda flera stödsystem och stödfunktioner samtidig.

Likaså är språket i tal och skrift i så väl engelska som svenska väldigt viktigt.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning. Friskvårdsbidrag utgår vid fast anställning.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 december 2022
  • Ansök senast: 15 juni 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024