Kundservicehandläggare på uppdrag av NetOnNet hos Xzakt

Kundservicehandläggare på uppdrag av NetOnNet hos Xzakt

Arbetsbeskrivning

Är du passionerad för teknik, datorer, hemelektronik och gaming? Då kan vi på Xzakt ha den perfekta utmaningen för dig! Vi söker kundservicehandläggare till vårt uppdrag med NetOnNet – en av Sveriges största och mest välkända aktörer inom elektronik. Här får du chansen att kombinera ditt tekniska intresse med att leverera förstklassig kundservice till NetOnNets kunder.
Som kundservicehandläggare är du hjärtat i vår kundsupport. Vi kommer att ge dig den utbildning och stöd du behöver för att bli expert inom området. Din roll innebär att du kommer att assistera privatkunder via telefon, chatt och mejl med en rad olika frågor och ärenden kopplat till beställningar, produktinformation, leveranser, reklamationer med mera. Till en början kommer du självklart få en omfattande utbildning inom området som ger dig alla verktyg du behöver för att leverera en förstklassig kundupplevelse!
På Xzakt värdesätter vi stolthet, motivation och engagemang. Vi ser det som en ära att vara den första och sista kontakten för kunden och därmed representera hela varumärket. Om du drivs av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, är du helt rätt person för oss!
Du kan se fram emot:
Motiverande tävlingar och en bonusmodell utöver ordinarie lön, baserat på din insats.
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter.
En stark gemenskap.
Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som padel, julbord, after works och annat.
Bonussystem för att rekrytera nya talanger, där du har möjlighet att tjäna 3000kr extra per lyckad rekrytering.
Vi söker dig som:
Har fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)
Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor.
Kan tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
Har god datorvana.
Har ett rent brottsregister.
Meriterande är om du:
Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt.
Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål.
Är problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad.

Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!
Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h.
Anställningsstart: 1 juli
Anställningsgrad: 80%, med möjlighet till utökning.
Arbetstider förlagda mellan: Mån-fre 09-17.00
Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt.
Sugen på att vara med på denna resa? Skicka in din ansökan redan idag och låt oss tillsammans skapa något extraordinärt!"

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 juni 2024
  • Ansök senast: 5 december 2024

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024