Kundservicehandläggare - Start hösten 2024

Kundservicehandläggare - Start hösten 2024

Arbetsbeskrivning

På Xzakt Kundrelation är vi stolta över att vara kundens första och sista kontaktpunkt. Känner du till varumärken somInstabee, Skistar, Nextory, NetOnNet, Hallon och ICANIWILL? Vi levererar enastående kundsupport till dessa och många andra uppdragsgivare inom flera spännande branscher såsom e-handel, resor, telekom, el och energi.
Hos oss får du inte bara en jobbroll, utan en möjlighet att utvecklas och göra skillnad varje dag.Vi finns till i Centrala Gävle sedan år 2008 med mer än 300 teamarbetare, och vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team!
Du kan se fram emot;
En inspirerande arbetsmiljö där du som kundservicehandläggare är hjärtat i vår kundsupport. Vi har motiverande tävlingar och en bonusmodell som belönar din prestation.
Betald utbildning och omfattande utvecklingsmöjligheter för att du ska kunna bli expert inom kundservice.
En härlig gemenskap där vi uppmuntrar och stöttar varandra.
Spännande gemensamma aktiviteter såsom padelkvällar, julbord och after works för att stärka teamandan.
Vi erbjuder även ett bonussystem för rekryteringstips där du kan tjäna 3000 kr extra för varje lyckad rekrytering.

Vi söker dig som;
Älskar att arbeta med människor och brinner för service.
Har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.
Har en positiv inställning och är redo att ge det där lilla extra för våra kunder.

Meriterande är om du:
Har tidigare erfarenhet av serviceyrken eller kundkontakt.
Är van vid att arbeta mot uppsatta mål och är problemlösningsorienterad.

Anställningsstart: Hösten 2024Timlön: 120,25 kr/h under 24 år, 138,05 kr/h över 24 år. (Enligt kollektivavtal) Vi erbjuder en anställningsgrad på 80%med möjlighet till utökning upp till 100%, och varierande arbetstider mellan 06.30 och 22, inklusive dagar, kvällar och helger. Vi strävar efter att anpassa arbetsscheman efter specifika önskemål.
Ansökan: Vi tror på din personlighet och potential. Hos oss är CV frivilligt. Istället ser vi fram emot att lära känna dig genom våra urvalsfrågor där du får chansen att visa ditt bästa jag.
Intresserad? Skicka in din ansökan redan idag för att vara med på denna spännande resa tillsammans med oss på Xzakt! För frågor om tjänsten, kontakta vår HR & RekryteringsansvarigSofie Hagelin på sofie.hagelin@xzakt.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 augusti 2024
  • Ansök senast: 25 januari 2025

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024