Arbetsbeskrivning
Vill du påbörja en värdefull resa tillsammans med ett starkt team inom kundservice i världsklass? Då kan vi på Xzakt i centrala Gävle ha rätt utmaning för dig tillsammans med vår uppdragsgivareÅhléns.
Åhléns är en av Sveriges största och mest etablerade detaljhandelskedjor med över 60 varuhus runt om i landet och en välutvecklad e-handelsplattform. Företaget grundades 1899 och har sedan dess blivit en central del av den svenska handeln, med ett sortiment som omfattar mode, skönhet, heminredning och hushållsprodukter.
Åhléns strävar efter att erbjuda sina kunder en inspirerande shoppingupplevelse, där kvalitet och hållbarhet står i fokus. Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter kommer du tillsammans med ditt team att hjälpa privatkunder över chatt och mejl med frågor som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare. Du besvarar därefter frågor kopplat till beställningar, medlemskap, rabatter,produkter eller något av de olika steg i köpprocessen (order, leverans, ånger, produktinformation och så vidare).
I rollen kommer du att ta emot inkommande samtal, chatt och mejl för att hjälpa våra kunder. Våra kunder ska alltid få ett trevligt, professionellt bemötande och snabb service. Du börjar med en introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du med att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-post där duansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv och levererar service i världsklass.
Vår personal är vår största tillgång. Ett gemensamt engagemang och strävan efter att skapa en bra serviceupplevelse för våra kunder är en stor del av vår framgång. Hos oss kan du vara dig själv och ha kul, samtidigt som du levererar betydelsefulla resultat inom kundservice tillsammans med fantastiska kollegor! Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen, vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.
Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan att du har rätt inställning, vilja och engagemang för att tillsammans med ditt team nå resultat av högsta kvalitet!
Du kan se fram emot:
En familjär känsla i en hemtrevlig kontorsmiljö.
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter.
En stabil grundlön med bonus på toppen, baserat på prestation.
Friskvårdsbidrag och gemensamma aktiviteter som afterwork, padel, julbord, företagsfester och mer.
Bonussystem för att rekrytera nya talanger.
För att kunna arbeta i denna roll behöver du:
Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdiga kvalifikationer).
Uppskatta kundkontakt och få energi av att prata med människor.
Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska.
God datorvana.
Ett rent brottsregister.
Vara problemlösningsorienterad och målinriktad.
Saknar du något av ovanstående men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!
Anställningsstart: 11/11Anställningsgrad: 80-100%. Visstidsanställning med stor chans till förlängning. Kundtjänstens öppettider: 09-18, måndag-söndag. Dina arbetstider kommer att schemaläggas inom detta tidsintervall.
Lön under 24 år: Timlön, 120,25 kr/h.Lön över 24 år: Timlön, 138,05 kr/h.OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal Unionen.
Vi ger dig möjligheten att visa din personlighet och potential genom våra urvalsfrågor. CV är frivilligt i vår inkluderande rekryteringsprocess där vi fokuserar mindre på formella dokument och mer på dig. Ta chansen att låta ditt bästa jag lysa genom att svara på våra urvalsfrågor och visa upp vem du är på ett personligt och unikt sätt. Vi ser fram emot din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Karin Spassova
0736326289