Kundservicehandläggare till Falck och Previa Businesscenter i Sandviken

Kundservicehandläggare till Falck och Previa Businesscenter i Sandviken

Arbetsbeskrivning

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser att den mänskliga faktorn - medarbetarna - är den överlägset viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 000 medarbetare på över 90 orter över hela landet. Sedan 2014 ingår Previa i Falck som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se.

Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Falck och Previa?
Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder.

Falck och Previa Businesscenter söker dig som är serviceinriktad och alltid agerar lyhört för att se till kundens bästa. Vi söker dig som har uppfattningen att bra service är en viktig faktor för goda kundrelationer. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett litet kundserviceteam där alla hjälps åt och tillsammans skapar en trevlig arbetsmiljö.

Falck och Previa Businesscenter är lokaliserade i Sandviken men finns tillgängliga och möter våra nationella kunder via telefon och digitala kanaler. Businesscenters funktion är även att vara en administrativ resurs för samtliga Falck och Previa enheter.

Som kundservicehandläggare är din huvudsakliga funktion att med hög kompetens, servicenivå och vägledande förmåga vara en viktig kommunikationskanal för våra kunder i deras kontakt med Falck och Previa. Du hanterar beställningar och förfrågningar från Falck och Previas kunder via beställningswebb, e-post och telefon genom tydliga rutiner och arbetsprocesser.

Vi söker dig som har avslutad gymnasial utbildning, gärna med tidigare erfarenhet av serviceyrke. Du har god telefon- och datorvana och det är meriterande om du har arbetet i olika verksamhetssystem. För att lyckas i rollen behöver du ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt behärska konversationsengelska.

Som person är du ansvarstagande, noggrann, strukturerad och kan arbeta såväl självständigt som i grupp. Att ge god service till kund är en självklarhet för dig och du förväntas ha ett serviceinriktat bemötande med högt kundfokus för att ge Previas kunder bästa möjliga service. Du har en god samarbetsförmåga och kan hantera flera uppgifter samtidigt även under perioder med högre arbetsbelastning.

Som kundservicehandläggare i Falck och Previa arbetar du utifrån våra värderingar – värdeskapande, samspelande och modiga.

Vi erbjuder dig

• Ett arbete i en av Sveriges framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• Möjlighet till kompetensutveckling inom företagshälsa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor

Övrigt
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning. Tillträde efter överenskommelse. Arbetstid helgfria vardagar 8-17.

Är du intresserad?
Vid frågor kontakta Linda Ekman på linda.ekman@previa.se alternativt tel nr 026-4208355.

Välkommen med din ansökan senast 2022-05-18. Urval och kallelse till intervju kommer att ske löpande.

Vi undanber oss kontakt ifrån annonserings- och rekryteringsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Previa
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 maj 2022
  • Ansök senast: 18 maj 2022

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 113
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 113
Stockholm, 11343

Liknande jobb


23 december 2024