Kundservicehandläggare till Hallon, start 7/10

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Motiveras du av att ge kundservice i världsklass tillsammans med ett starkt team i centrala Gävle? 🚀 Då kan Xzakt ha den perfekta utmaningen för dig! Vi samarbetar med Hallon inom telekombranschen och söker nu dig som vill vara med på en betydelsefull resa.

Hos oss kommer du att arbeta med Hallons kundservice via chatt och mejl, där du hjälper privatkunder med frågor om deras produkter och tjänster. Din resa hos Xzakt börjar med en introduktion och utbildning som ger dig de verktyg du behöver för att lyckas som kundservicehandläggare. Vi ser till att du är väl förberedd genom vår grundutbildning.

Ditt mål blir att ge våra kunder en trevlig, professionell och effektiv service. Utöver att erbjuda förstklassig kundsupport kommer du även att arbeta med merförsäljning.

På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vårt främsta fokus alltid är kunden och strävas alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert 🌈

På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:


💰 Bonusmodell utöver ordinarie lön, som är kopplad till din insats och dina resultat.

🚀 Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

🤝 En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

🎉 Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar, årlig jul och vårfest, after works med mer.



I rollen som kundservicehandläggare behöver du:




Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)





Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska





God datorvana





Rent brottsregister





Meriterande är om du:




Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt





Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor





Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål





Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad





Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Vi ger dig möjligheten att välja hur du vill presentera dig genom att använda urvalsfrågor istället för traditionellt CV. Du har valet att låta din personlighet och potential lysa utan att behöva förlita dig på formella dokument. Hos oss är CV valfritt och vi strävar efter en inkluderande rekryteringsprocess där alla har chansen att visa upp sitt bästa jag genom våra urvalsfrågor.



Timlön under 24 år: 120,25 kr/h. Timlön över 24 år: 138,05 kr/h.

Anställningsstart: 7/10

Anställningsgrad: 80% med möjlighet till 100%.

Arbetstider: Passen är normalt förlagda mellan 08.00-16.30.

Låter det här som rätt utmaning för dig? Välkommen med Din ansökan redan idag! ⭐

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 25 september 2024
  • Ansök senast: 10 oktober 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024