Kundservicehandläggare till Instabox hos Xzakt

Kundservicehandläggare till Instabox hos Xzakt

Arbetsbeskrivning

Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare som vill jobba inom den glödheta logistikbranschen. Vill du jobba i en entreprenörsmiljö och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle? 🚀

Då kan vi på Xzakt ha rätt utmaning för dig för vår uppdragsgivare Instabox!

Instabox grundades år 2010 och deras slogan är "Sveriges okrångligaste frakt". Det Instabox erbjuder är Instabox-skåp som finns utplacerade över hela Sverige som leveranser sker till som sedan mottagaren kan gå och hämta ut själv: Helt när det passar mottagaren, man behöver således inte besöka olika postombud för att hämta ut sitt paket. Utöver det erbjuder Instabox väldigt snabba leveranser!

Du startar tjänsten på Xzakt med introduktion och utbildning i uppdraget. Som kundservicehandläggare inom detta uppdrag arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-mail med frågor kopplat till deras Instabox-leverans som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.

På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vårt främsta fokus alltid är kunden och strävas alltid efter att överträffa kundens förväntningar. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert 🌈

På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

-
Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats gällande kundnöjdhet och effektivitet.

-
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

- En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

- Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans med till exempel padel-kvällar, årlig jul och vårfest, after works med mer.

-
Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du:

- Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)

- Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska

- God datorvana

- Rent brottsregister

Meriterande är om du:

- Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt

- Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor

- Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål

- Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang. Sök jobbet och övertyga oss!

Xzakt Kundrelation är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp.



Månadslön vid heltid under 24 år: 20.081 kr/mån. Månadslön vid heltid över 24 år: 23.054 kr/mån.

OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal.

Anställningsstart: 11/12

Anställningsgrad: 80-100%. Visstidsanställning med stor chans till förlängning.

Öppettider: Mån-fre 07:00-22:00 lör-sön 07:00-22:00.

Observera att detta är Instabox öppettider och att schemat/arbetstider läggs någonstans där emellan.

Låter det här som rätt utmaning för dig? Välkommen med Din ansökan redan idag! ⭐

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 december 2023
  • Ansök senast: 23 maj 2024

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024