Kundservicehandläggare till NetOnNet hos Xzakt, start 15 maj

Kundservicehandläggare till NetOnNet hos Xzakt, start 15 maj

Arbetsbeskrivning

Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare som vill jobba i en entreprenöriell miljö och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle.

Har du ett intresse för teknik, datorer, hemelektronik och gaming? Då kan vi på Xzakt ha rätt utmaning för dig för våra uppdragsgivare NetOnNet som är en av Sveriges största giganter.

Vi vill skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kunden och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.

På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

- Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.

- Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

- En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

- Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivsel-kommité med till exempel padel-kvällar och after work m.m.

- Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du,

- Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)

- Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska

- God datorvana

- Rent brottsregister

Meriterande är om du,

- Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt

- Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor

- Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål

- Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!

Som kundservicehandläggare på Xzakt arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-mail med frågor som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare. Du tar emot inkommande samtal eller chattar från företag- och privatkunder som har frågor om beställningar, produkter eller har frågor om något av de olika steg i köpprocessen (order, leverans, ånger, produktinformation och så vidare).

Som utbildad kundservicehandläggare sedan ansvarar du för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalité. En bra kontakt med kundservice skapar nöjda kunder! Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

Xzakt Kundrelation är ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget.

Xzakt grundades år 2000 av superentreprenören samt näringslivsprofilen Gunilla von Platen och har sedan dess vuxit till över 500 medarbetare inom Europa och är idag en del av Transcom Worldwide. Xzakt Gävle har funnits sedan 2008 och är idag en arbetsplats med närmare 200 medarbetare.

Månadslön i bruttolön vid heltid, över 24 år: 21 704 SEK. Under 24 år: 18 731 SEK

Anställningsstart: 15 maj

Arbetstider: Heltid. Måndag - fredag kl 08-17.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot Din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2023
  • Ansök senast: 14 oktober 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


24 december 2024

24 december 2024

24 december 2024

Servicetekniker

Servicetekniker

23 december 2024