Kundservicehandläggare till NetOnNet hos Xzakt, start 4 septemer

Kundservicehandläggare till NetOnNet hos Xzakt, start 4 septemer

Arbetsbeskrivning

Vi växer och söker därmed fler kundservicehandläggare som vill jobba i en entreprenöriell miljö och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle.

Har du ett intresse för teknik, datorer, hemelektronik och gaming? Då kan vi på Xzakt ha rätt utmaning för dig för våra uppdragsgivare NetOnNet som är en av Sveriges största giganter.

Vi vill skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kunden och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.

På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

-
Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.

-
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

- En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

- Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivsel-kommité med till exempel padel-kvällar och after work m.m.

- Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du,

- Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)

- Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska

- God datorvana

- Rent brottsregister

Meriterande är om du,

- Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt

- Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor

- Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål

- Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt? Sök jobbet och övertyga oss!

Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter kommer du tillsammans med ett team att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-mail med frågor som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare. Du besvarar frågor från företag- och privatkunder om beställningar, produkter eller något av de olika steg i köpprocessen (order, leverans, ånger, produktinformation och så vidare).

Du ansvarar för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalité. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

Månadslön i bruttolön vid heltid, över 24 år: 21 704 SEK. Under 24 år: 18 731 SEK

Anställningsstart: 4/9

Arbetstider: Måndag - fredag kl 08-17.

Omfattning: 80-100%. Visstidsanställning med chans till förlängning.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi ser fram emot Din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 augusti 2023
  • Ansök senast: 13 februari 2024

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024