Kundservicehandläggare till Previas Businesscenter i Sandviken

Kundservicehandläggare till Previas Businesscenter i Sandviken

Arbetsbeskrivning

Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 200 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se.

Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?
Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder.

Previa Businesscenter växer och söker dig som är serviceinriktad och alltid agerar lyhört för att se till kundens bästa. Vi söker dig som har uppfattningen att bra service är en viktig faktor för goda kundrelationer. Hos oss får du möjlighet att arbeta i ett litet kundserviceteam där alla hjälps åt och tillsammans skapar en trevlig arbetsmiljö.

Previa Businesscenter är lokaliserade i Sandviken men finns tillgängliga och möter våra nationella kunder via telefon och digitala kanaler. Businesscenters funktion är även att vara en administrativ resurs för samtliga Previa enheter.

Som kundservicehandläggare är din huvudsakliga funktion att med hög kompetens, servicenivå och vägledande förmåga vara en viktig kommunikationskanal för våra kunder i deras kontakt med Previa. Du hanterar beställningar och förfrågningar från Previas kunder via beställningswebb, e-post och telefon genom tydliga rutiner och arbetsprocesser.

Vi söker dig som har avslutad gymnasial utbildning, gärna med tidigare erfarenhet av serviceyrke. Du har god telefon- och datorvana och det är meriterande om du har arbetet i olika verksamhetssystem. För att lyckas i rollen behöver du ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt behärska konversationsengelska.

Som person är du ansvarstagande, noggrann, strukturerad och kan arbeta såväl självständigt som i grupp. Att ge god service till kund är en självklarhet för dig och du förväntas ha ett serviceinriktat bemötande med högt kundfokus för att ge Previas kunder bästa möjliga service. Du har en god samarbetsförmåga och kan hantera flera uppgifter samtidigt även under perioder med högre arbetsbelastning.

Som kundservicehandläggare i Previa arbetar du som konsult utifrån våra värderingar – värdeskapande, samspelande och modiga.

Vi erbjuder dig

• Ett arbete i en av Sveriges hetaste framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• Möjlighet till kompetensutveckling inom företagshälsa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor

Övrigt
Tillsvidareanställning. Tjänstgöringsgrad 100 %. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetstid helgfria vardagar 8-17.

Är du intresserad?
Vid frågor kontakta Linda Ekman på linda.ekman@previa.se alternativt tel nr 026-4208355.

Välkommen med din ansökan senast 2021-05-20. Urval och kallelse till intervju kommer att ske löpande.

Vi undanber oss kontakt från annonserings- och rekryteringsföretag.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Previa
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 april 2021
  • Ansök senast: 20 maj 2021

Besöksadress

Sankt Eriksgatan 113
None

Postadress

Sankt Eriksgatan 113
Stockholm, 11343

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024