OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Previa är Sveriges ledande företag inom företagshälsa. Vi ser den mänskliga faktorn som den viktigaste resursen i dagens arbetsliv. Previa har 1 200 anställda och finns över hela landet med egna enheter. Previa ingår i Falck Healthcare som är Skandinaviens största koncern inom hälsa i arbetslivet. Läs mer på www.previa.se.
Vill du utvecklas och satsa på framtiden med oss på Previa?
Vi hjälper våra kunder att skapa resultat genom människor. Det gör vi genom att effektivisera organisationer, utveckla ledare, skapa engagemang hos medarbetare och bidra till positiva arbetsmiljöer hos våra kunder.
Som kundservicehandläggare på Previa Servicecenter hjälper vi våra kunder runt om i hela Sverige i kontakten med Previa. Som medarbetare är du en viktig länk som genom hög servicenivå och vägledande förmåga hjälper till att serva kunderna med information och hjälp i våra olika kommunikationskanaler. Arbetet innebär kundkontakt via telefon, mail och chatt samt hantering av bokningar åt våra operativa konsulter inom företagshälsan i hela landet.
Vi söker dig som har lägst gymnasial utbildning, gärna med vård- eller administrativ inriktning alternativt motsvarande erfarenhet. Du arbetar eller har arbetat i växel eller kundtjänst alternativt har erfarenhet av att arbeta med kundmöte via telefon, e-post och chatt.
Som person är du serviceinriktad, kundorienterad och brinner för att hjälpa till. Du trivs bra med att arbeta i grupp och är en lagspelare med stor social kompetens. Du kan hantera flera uppgifter samtidigt, även under perioder med hög arbetsbelastning och du trivs med att arbeta i en föränderlig arbetsmiljö. För att lyckas i rollen behöver du ha god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift samt behärska konversationsengelska.
Som kundservicehandläggare i Previa arbetar du som konsult utifrån våra värderingar –Värdeskapande, Samspelande och Modiga.
Vi erbjuder dig
• Ett arbete i en av Sveriges hetaste framtidsbranscher
• Trevliga kollegor och arbete i team med andra yrkesgrupper
• Möjlighet till kompetensutveckling inom företagshälsa
• Intressanta kunder, både inom privat och offentlig sektor
Övrigt:
Tillsvidareanställning. Tjänstgöringsgrad 50-100 %. Arbetstid helgfria vardagar 8-17.
Placering: Previas huvudkontor i Stockholm.
Är du intresserad?
Vid frågor är du välkommen att kontakta Chef för kundservice Sanna Ankarcrona på sanna.ankarcrona@previa.se .
Välkommen med din ansökan senast 2020-12-13. Urval och intervjuer sker löpande.
Vi undanber oss kontakt med annonserings- och rekryteringsföretag.