Arbetsbeskrivning
Är du passionerad för kundservice och vill ha en roll där du får daglig kundkontakt kombinerat med administrativt arbete i högt tempo? Då kan detta vara möjligheten för dig! Vi söker engagerad kundtjänstmedarbetare till vårt team i Varberg. Om du drivs av att hjälpa människor och tycker att det är viktigt att alltid ge det lilla extra – tveka inte att ansöka redan idag!
Dina arbetsuppgifter:
Besvara kundernas frågor om fakturor via telefon, mejl och chatt
Utföra administrativa uppgifter som löpande ingår i det dagliga arbetet
Säkerställa att varje kund får förstklassig service och ett professionellt bemötande
Vem är du?
Du trivs i ett dynamiskt arbetsklimat och älskar att leverera kundservice i världsklass
Du är en lagspelare som bidrar till teamets framgång och är mån om att skapa en bra arbetsmiljö
Med en positiv inställning och öppenhet för förändringar tar du initiativ och ser möjligheter
Din personlighet präglas av lyhördhet, energi, flexibilitet och du har en stark känsla för professionell service
Du talar och skriver både svenska och engelska obehindrat
Har du erfarenhet av servicearbete, gärna via telefon och mejl, är det meriterande men inte ett krav
Vilka är vi?
Riverty är ett internationellt och växande företag med starkt ägarskap och långsiktigt fokus. På vårt kontor i Varberg är vi omkring 225 medarbetare, varav ca 30 arbetar inom kundservice. Vår företagskultur bygger på tre viktiga värderingar: "We live our products", "We make each other successful" och "We are here to win". Dessa genomsyrar allt vi gör och är en central del av vår dagliga verksamhet.
Praktisk information:
Tjänsten är en visstidsanställning på heltid, med placering på vårt kontor i Varberg
Tillträde så snart som möjligt, enligt överenskommelse, fram till 2025-08-29
Arbetstider: måndag – fredag, kl. 08:00 – 17:00
Vi går igenom ansökningar löpande, så skicka in din ansökan så snart som möjligt!
Varmt välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att lära känna dig!