Kundservicehandläggare till Skistar hos Xzakt, start 4/9

Kundservicehandläggare till Skistar hos Xzakt, start 4/9

Arbetsbeskrivning

Vi växer och söker därmed fler stjärnor som vill starta hösten med att jobba tillsammans med vår kund: Skistar!

Vill du jobba i en entreprenörsmiljö och motiveras av att tillsammans med ett starkt team ge kundservice i världsklass med oss i centrala Gävle? Då kan vi ha rätt utmaning för dig!

SkiStar skapar minnesvärda fjällupplevelser som den ledande semesterarrangören för Skandinavien. Skistar utvecklar hållbara destinationer, erbjuder boenden, aktiviteter, produkter och tjänster av högsta kvalitet.

På Xzakt vill vi skapa stolthet, motivation och engagemang. Vi finner en ära i att vi kan vara den första och den sista kontakten för kunden och därmed bli en representant för hela varumärket. Drivs du av att ge det där lilla extra för kundupplevelsen vill vi att det ska återspeglas i ditt lönekuvert.

På Xzakt ser vi personalen som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi följande:

-
Tävlingar och bonusar utöver ordinarie lön, som tillkommer utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.

-
Betald utbildning och stora utvecklingsmöjligheter då vi befinner oss i en expansiv fas.

- En trygg anställning med kollektivavtal tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

- Ett brett kollegialt nätverk i ett större företag som ändå har kvar en hög familjär känsla där vi tar oss tid att också ha roligt tillsammans genom vår trivselkommité med till exempel padel-kvällar, årlig julfest, after works med mer.

-
Bonussystem för att rekrytera nya medarbetare. De medarbetare som hjälper till med tips som leder till anställning kan tjäna upp till 3000 kr extra på lönen.

I rollen som kundservicehandläggare behöver du:

- Fullständiga gymnasiebetyg (eller likvärdigt förvärvad)

- Tala och skriva obehindrat på svenska och engelska

- God datorvana

- Rent brottsregister

Meriterande är om du:

- Har erfarenhet av serviceyrken och kundkontakt

- Uppskattar kundkontakt och får energi av att prata med människor

- Erfarenhet av att arbeta mot tydligt uppsatta mål

- Problemlösningsorienterad och tävlingsinriktad

Saknar du något av ovan men är övertygad om att just du skulle passa hos oss på Xzakt?

Sök jobbet och övertyga oss!

Du startar tjänsten med introduktion och utbildning i uppdraget. Därefter arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon, chatt och e-mail med frågor kopplat till deras Instabox-leverans som vi utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.


Timlön: Timlön under 24 år: 112,16. Timlön över 24 år: 129,96

OB-tillägg kvällar och helger enligt kollektivavtal.

Anställningsstart: 4/9 - 2023

Anställningsgrad: Heltid

Arbetstiderna är förlagda någonstans mellan 08:00 - 22:00 mån-sön (inklusive röda dagar som under jul och nyår). Tjänsten är på heltid och med start 4/9.

Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 augusti 2023
  • Ansök senast: 13 februari 2024

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


21 december 2024

21 december 2024